Προσπάθεια να αγωνιστεί με κόσμο στο τελευταίο επίσημο παιχνίδι στο «Απόστολος Νικολαΐδης» κάνει η ΠΑΕ Παναθηναϊκός.

Με βάσει τα δεδομένα, ο Παναθηναϊκός θα αγωνιστεί  κεκλεισμένων των θυρών στο ματς με τον ΠΑΟΚ (12/5, 19:30) για την 6η και τελευταία αγωνιστική των playoffs, καθώς έχει τιμωρηθεί με μία αγωνιστική από την ΔΕΑΒ.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης