Λίγο μετά την ισοπαλία ανάμεσα στον Παναιτωλικό και την ΑΕΛ που έθεσε εκτός κινδύνου υποβιβασμού τους «Αγρινιώτες», ο προπονητής της ομάδας, Γιάννης Αναστασίου, έκανε δηλώσεις πραγματοποιώντας μία μικρή αποτίμηση της σεζόν.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης