Mε ένα συγκινητικό μήνυμα ο Στέφανος Καπίνο αποχαιρέτησε τη Βίντερτουρ, την εστία της οποίας υπερασπίστηκε τα τελευταία δύο χρόνια.
Ο Έλληνας τερματοφύλακας χαρακτήρισε τα δύο τελευταία χρόνια ως τα καλύτερα της ζωής του, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο, προσθέτοντας ότι ο ελβετικός σύλλογος τον έκανε να αγαπήσει και πάλι το ποδόσφαιρο.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης
