Ο Σεμπάστιαν Βέγκα ανέφερε μεταξύ άλλων πως μετά την ήττα στην Τρίπολη τα πράγματα για τα «λιοντάρια» δυσκόλεψαν αρκετά, ωστόσο τόνισε πως η ομάδα θα παλέψει μέχρι τέλους.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης
