Αρκετά αισιόδοξη εμφανίστηκε η πρόεδρος της Θέλτα, Μαριάν Μουρίγο, πριν την αναχώρηση της ομάδας για τη Θεσσαλονίκη, για τον αγώνα της Τούμπας απέναντι στον ΠΑΟΚ. Η ίδια προέβλεψε νίκη των Ισπανών με 1-2, τονίζοντας παράλληλα πως η ομάδα της δεν ταξιδεύει ποτέ με την αίσθηση του φαβορί.

«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που φτάσαμε ήδη σε αυτό το παιχνίδι. Πάντα πιστεύω ότι θα κερδίσουμε, οπότε πάμε με ένα 1-2», δήλωσε η Μουρίγο, σημειώνοντας ότι ο αγώνας θεωρείται από τους πιο δύσκολους της σεζόν και ότι η Θέλτα θα τον αντιμετωπίσει με τη μέγιστη σοβαρότητα.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης