Με αφορμή την Ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας του Ποντιακού ελληνισμού, ο ισχυρός άνδρας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, έστειλε το δικό του μήνυμα, αποδίδοντας φόρο τιμής στα θύματα της τραγωδίας του Ξεριζωμού.

Ο 67χρονος επιχειρηματίας, εξέφρασε τη βαθιά του θλίψη για τη διαχρονική αδικία εις βάρος των προγόνων του, τονίζοντας ότι ο πόνος του Ποντιακού λαού παραμένει ζωντανός και μεταλαμπαδεύεται από γενιά σε γενιά ως υπενθύμιση της εθνικής αξιοπρέπειας.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης