Ήταν κρίμα για τους παίκτες του Άρη, που την παράσταση για ένα ρόλο στην οποία μετέτρεψαν τη συνάντηση με τον ΟΦΗ, την παρακολούθησαν ελάχιστοι θεατές.

Στο «Βικελίδης» έγινε σήμερα (10/5) αρνητικό ρεκόρ προσέλευσης θεατών. Όμως για όσους πήγαν στο γήπεδο, οι ποδοσφαιριστές του Μιχάλη Γρηγορίου, φρόντισαν να τους αποζημιώσουν.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης