Αυτά που σου είπα από χθες έγιναν πάνω-κάτω στη σημερινή τηλεδιάσκεψη της σούπερλιγκ για την αναδιάρθρωση. Μονάχα ο Κομπόταρος ψήφισε υπέρ, πέραν των πέντε ομάδων που έκαναν την πρόταση. Είναι κάπου και λογικό, ευαίσθητος άνθρωπος ο ιδιοκτήτης του Λεβαδειακού, έχει περάσει  κι αυτός τα ίδια που περνάνε τώρα Σέρρες και Λάρισα, τους συμπονάει. Καλά έκανε, λοιπόν, ο Κομπότης. Σου λέει, εγώ είμαι μαζί σας, αλλά δυστυχώς ΔΕΝ. Λυπάμαι πολύ.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης