Σκληρή επίθεση προς τη διαιτησία εξαπέλυσε ο Αχιλλέας Μπέος μετά την αναμέτρηση του Βόλου με τον ΟΦΗ, με αφορμή το ακυρωθέν γκολ της ομάδας του.

Ο ισχυρός άνδρας του Βόλου προχώρησε σε μια ιδιαίτερα αιχμηρή ανάρτηση, στρέφοντας τα βέλη του προς τον διαιτητή Αθανάσιο Τζήλο και τον VARίστα Κόκκινο, ζητώντας μάλιστα την παρέμβαση του Εισαγγελέα.

Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης