Κατά την παρουσίαση του νέου βιβλίου του Γ. Πατούλη, προέδρου του ΙΣΑ και του ΕΔΔΥΠΠΥ, με τίτλο:«20 Χρόνια ΕΔΔΥΠΠΥ - Η Προαγωγή της Υγείας Μέσα από την Αυτοδιοίκηση»
Την τελετή διοργάνωσαν το Παγκόσμιο Ιπποκράτειο Ινστιτούτο Ιατρών, το Διεθνές Ιπποκράτειο Ίδρυμα της Κω, ο Δήμος Κω, ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών και ο Ιατρικός Σύλλογος Κω
«Θέλω να κάνω συνέργειες μεταξύ του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη βελτίωση των υπηρεσιών Υγείας» τόνισε ο υπουργός Υγείας.