«Όταν 20.000 κόσμος βρίζει εμένα σε κάθε παιχνίδι εν χορώ και 10-15 φορές βρίζει τη συγχωρεμένη την μάνα μου δεν είδα να ασχοληθεί κανείς» τόνισε ο Γ. Μπαρτζώκας
Στη σημερινή προπόνηση των «ερυθρολεύκων» στο ΣΕΦ, βρέθηκαν και οι Πρόεδροι του Ολυμπιακού, Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος, οι οποίοι συνομίλησαν με τους παίκτες και το τεχνικό επιτελείο
«Θα πρέπει να δούμε τα λάθη μας, να ετοιμάσουμε το επόμενο παιχνίδι τακτικά και πνευματικά, να αναλογιστεί ο κάθε παίκτης τι χρειάζεται σε αυτό το επίπεδο για να κερδίσουμε», επισήμανε ο Μπαρτζώκας
«Δεν σκεφτόμαστε τον τελικό της Κυριακής, αλλά το επόμενο ματς, με την Μονακό. Ο Ολυμπιακός πάντα παλεύει για το επόμενο παιχνίδι», επισήμανε ο Γιώργος Μπαρτζώκας
«Η απουσία του Φουρνιέ, που μπορεί να μπει σαν σμολ φόργουορντ και να είναι και χειριστής της μπάλας μας αποδυνάμωσε στο τρίτο παιχνίδι», επισήμανε ο Γιώργος Μπαρτζώκας