Η εισαγγελική λειτουργός ζητά να δικαστούν εκ νέου στον δεύτερο βαθμό οι κατηγορούμενοι που αθωώθηκαν για πράξεις σκληρότατων συμπεριφορών σε βάρος ανήλικων τροφίμων σε δομές της Κιβωτού
Η υπόθεση αφορά τις καταγγελίες ενός 19χρονου, ο οποίος ήταν στο παρελθόν τρόφιμος σε δομή, και ενός 15χρονου, που συνεχίζει να φιλοξενείται στην «Κιβωτό του Κόσμου», οι οποίοι κατέθεσαν στις εισαγγελικές Αρχές συγκεκριμένα περιστατικά
Όπως η μάρτυρας περιέγραψε, το ανήλικο παιδί της δεν πήγαινε καθημερινά σχολείο, καθώς οι υπεύθυνοι της δομής το έβαζαν να δουλεύει, ενώ η ίδια είδε σημάδια από ξυλοδαρμό στο πρόσωπο του