Αν δεν το κατέχεις άσε το τιμόνι!
Εξηγούμαστε για να μην παρεξηγούμαστε. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τις γυναίκες οδηγούς και μάλιστα θεωρούμε πως είναι πολύ καλύτερες από πολλούς άντρες...
27/06/2015 | 16:14