Με μεγάλη προσέλευση και επιτυχία ολοκληρώθηκε η 2η Χειμερινή Συνάντηση Μοτοσικλετιστών, που διοργάνωσε η Ελληνική Μοτοσικλετιστική Ομοσπονδία - ΕΛ.ΜΟΤ.Ο στην πόλη του Βόλου
Η ΕΛ.ΜΟΤ.Ο, η νέα Μοτοσικλετιστική Ομοσπονδία που ιδρύθηκε μόλις πριν ένα χρόνο, έκανε την 1η της γενική συνέλευση το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Αγρίνιο.