Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026,

ΕΣΥ

Το Νοσοκομείο Λαμίας «επαναπροσέλαβε» τον γιατρό που καταδικάστηκε για τον θάνατο του 9χρονου Δημήτρη Κατσαούνου

Το Νοσοκομείο Λαμίας «επαναπροσέλαβε» τον γιατρό που καταδικάστηκε για τον θάνατο του 9χρονου Δημήτρη Κατσαούνου

Επιστολή διαμαρτυρίας της μητέρας του στον Υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη - Τι λέει στη «Ζούγκλα» ο δικηγόρος της οικογένειας, Νίκος Διαλυνάς
8ο Healthcare Transformation Conference: Σημαντικές τομές και προκλήσεις στο ΕΣΥ

8ο Healthcare Transformation Conference: Σημαντικές τομές και προκλήσεις στο ΕΣΥ

Το συνέδριο έδειξε ότι η Ελλάδα έχει προχωρήσει σημαντικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό και στην πρόληψη, με σαφείς ενδείξεις προόδου σε κρίσιμους τομείς όπως το clawback, η άυλη συνταγογράφηση και η τεχνητή νοημοσύνη στα νοσοκομεία.
Άδ. Γεωργιάδης: Η έλλειψη νοσηλευτών το μεγαλύτερο πρόβλημα του ΕΣΥ

Άδ. Γεωργιάδης: Η έλλειψη νοσηλευτών το μεγαλύτερο πρόβλημα του ΕΣΥ

Ο υπουργός Υγείας ανέφερε ως παράδειγμα τον θεσμό του σχολικού νοσηλευτή, σχολιάζοντας ότι «ο θεσμός είναι σωστός, ωστόσο, το ΕΣΥ έχασε χιλιάδες νοσηλευτές, οι οποίοι πήγαν στα σχολεία».
Nομοσχέδιο υπουργείου Υγείας: Eπέκταση δυνατότητας ιδιωτικού έργου σε γιατρούς του ΕΣΥ και παρακολούθηση φαρμακευτικής δαπάνης

Nομοσχέδιο υπουργείου Υγείας: Eπέκταση δυνατότητας ιδιωτικού έργου σε γιατρούς του ΕΣΥ και παρακολούθηση φαρμακευτικής δαπάνης

Ρυθμίζονται ζητήματα σχετικά με την πρόσληψη ιατρών ειδικευμένων, οδοντιάτρων και λοιπών επαγγελματιών υγείας σε προσωποπαγείς θέσεις επί θητεία.
Νέοι οργανισμοί λειτουργίας στα νοσοκομεία που θα καλύψουν κενά και δυσλειτουργίες

Νέοι οργανισμοί λειτουργίας στα νοσοκομεία που θα καλύψουν κενά και δυσλειτουργίες

Με την πρωτοβουλία αυτή, το ΕΣΥ αποκτά για πρώτη φορά οργανισμούς εναρμονισμένους με την πραγματικότητα, προσαρμοσμένους στις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας και των ασθενών.
Επίσκεψη Άδ. Γεωργιάδη σε Αλεξανδρούπολη, Διδυμότειχο και Ορεστιάδα

Επίσκεψη Άδ. Γεωργιάδη σε Αλεξανδρούπολη, Διδυμότειχο και Ορεστιάδα

«Μιλήσαμε με τα σωματεία των εργαζομένων, μας είπαν για τις ελλείψεις, οι οποίες είναι στα φυσιολογικά πλαίσια ενός συστήματος υγείας και συζητήσαμε τρόπους για να μπορούμε και αυτές να τις θεραπεύσουμε», ανέφερε ο υπουργός Υγείας.