Η γνωστή ηθοποιός και ο επιχειρηματίας επέλεξαν να περάσουν την Πρωτοχρονιά στους Δολομίτες, μακριά από όλους και από όλα, θέλοντας να απολαύσουν ποιοτικό χρόνο οι δυο τους...
Λίγες ημέρες μετά την έκδοση του διαζυγίου της, η Μαρία Κορινθίου έδωσε συνέντευξη στην εκπομπή «Καλοκαιρινό Ραντεβού» και αποκάλυψε ότι βρίσκεται σε σχέση και είναι πολύ καλά...