Μια διαφήμιση για το νέο iPad Pro προκάλεσε σάλο, καθώς έδειξε μια υδραυλική πρέσα βιομηχανικού μεγέθους να συνθλίβει ένα πικάπ και μια τρομπέτα, αντικείμενα που συνδέονται με την ανθρώπινη δημιουργικότητα και να τα μετατρέπει σε ένα κομψό tablet.
Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επέκριναν τη διαφήμιση, η οποία δημοσιεύτηκε στο X από τον CEO της Apple, Tim Cook, ως «άστοχη», σε μια εποχή που η δημιουργική κοινότητα ανησυχεί για το μέλλον της με την εμφάνιση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης.
Meet the new iPad Pro: the thinnest product we’ve ever created, the most advanced display we’ve ever produced, with the incredible power of the M4 chip. Just imagine all the things it’ll be used to create. pic.twitter.com/6PeGXNoKgG
— Tim Cook (@tim_cook) May 7, 2024
«Η καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας. Ευγενική προσφορά της Silicon Valley», έγραψε ο ηθοποιός Hugh Grant στο X.
The destruction of the human experience. Courtesy of Silicon Valley. https://t.co/273XB3CfnF
— Hugh Grant (@HackedOffHugh) May 8, 2024
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Με φόντο το τραγούδι «All I ever need is you» των Sonny και Cher, η διαφήμιση ενός λεπτού με τίτλο «Crush» βλέπει το σωρό των δημιουργικών αντικειμένων, συμπεριλαμβανομένου ενός πιάνου και κουτιών μπογιάς, να εκρήγνυνται υπό την πίεση της πρέσας της Apple.
Δείτε το βίντεο: