Eκπλήξεις περιλαμβάνουν τα συμπεράσματα έρευνας του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σχετικά με τη χρήση των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης (social media) από τους Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου.

Σύμφωνα με την έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε το διάστημα Οκτωβρίου – Νοεμβρίου 2013 και συμμετείχαν σε αυτήν 1250 χρήστες του Διαδικτύου, το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι το Facebook αλλά το YouTube! Συγκεκριμένα, το 93% των ερωτηθέντων έχει κάνει χρήση του YouTube, όταν το αντίστοιχο ποσοστό του Facebook είναι στο 82%. Η διαφορά ίσως να οφείλεται και στο γεγονός ότι στο YouTube μπορείς να δεις ένα video χωρίς να χρειάζεται να δώσεις κάποια από τα προσωπικά σου δεδομένα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έκπληξη έχουμε και στην τρίτη θέση, καθώς δεν συναντάμε το Twitter, όπως θα περίμεναν πολλοί, αλλά το πολύ δημοφιλές μεταξύ των στελεχών και όσων θέλουν ένα περισσότερο «επαγγελματικό» social media, LinkedIn, το ποσοστό του οποίου μεταξύ των ερωτηθέντων έφθασε στο εντυπωσιακό 61%.

Το Twitter είναι μόλις στην 6η θέση με ποσοστό 46%, καθώς προηγούνται τα sites με reviews (58%) και τα blogs (49%). Από τα υπόλοιπα μέσα, συχνή χρήση του Instagram κάνει το 23% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου, το Google+ είναι στο 16%, ενώ Foursquare και Pinterest είναι στο 15%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης