Δεν θα ήταν υπερβολή να ισχυριστούμε ότι η Sony Ericsson βρίσκεται σε άσχημες εποχές ένα γεγονός που δεν αμφισβητεί ούτε και ο πρόεδρός της, κ. Hideki Komiyama. Η σύμπραξη των δύο εταιρειών, μετά από μία οκτάχρονη πορεία δεν είναι στα καλύτερά της, το αντίθετο μάλιστα.

Έπειτα από μια καλή παρουσία στην αγορά το 2005 και 2006 λόγω των κινητών τηλεφώνων που είχαν βάση τα κοινά στοιχεία με άλλα μεγάλα σε επιτυχία και αναγνωρίσιμα προϊόντα όπως τα Sony Walkman και Cybershot κάμερες, οι συνθήκες που επικράτησαν εν συνεχεία στην αγορά, ήταν λίαν δυσμενείς για την Sony Ericsson. Από την μία οι ανταγωνιστές αντέγραφαν τα χαρακτηριστικά των τηλεφώνων της Sony Ericsson με το να προσθέτουν εφάμιλλα στις δικές τους συσκευές και από την άλλη το 2007 έσκασε μία από τις μεγαλύτερες «βόμβες» στην αγορά που άλλαξε άρδην το τοπίο: το iPhone.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έτσι ο κ. Hideki Komiyama ετών 66, που έχει την φήμη του σκληρού επαγγελματία, πρόεδρος στην Sony Ericsson από το Νοέμβριο του 2007 και με πείρα βετεράνου καθώς έχει ήδη 42 χρόνια εργασίας στην μητρική εταιρεία, είναι αποφασισμένος για αλλαγές  – (ελπίζοντας) φυσικά προς το καλύτερο.

Σε αυτά τα πλαίσια των αλλαγών ο πρόεδρος δήλωσε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα παρουσιάσει (η Sony Ericsson) τουλάχιστον δύο κινητά smartphone και άλλο ένα στις αρχές του 2010. Μάλιστα η εταιρεία θα για τις συσκευές θα χρησιμοποιήσει τρία διαφορετικά Λειτουργικά Συστήματα: το Symbian της Nokia, τα Windows Mobile της Microsoft και το νέο στην παρέα το Android της Google. Και ακριβώς σε αυτό το σημείο ο πρόεδρος εξέφρασε το ενδιαφέρον του να εκμεταλλευτεί (η Sony Ericsson) την δύναμη της Sony στον χώρο των videogames. Με αυτό το σκεπτικό δήλωσε πως ένα κινητό τηλέφωνο – Playstation θα μπορούσε να συμβεί. Άλλωστε και στο παρελθόν έχουν ακουστεί μυριάδες φήμες για την έλευση ενός τέτοιου προϊόντος, παρόλο που εν τέλει τίποτα δεν έχουμε (ακόμα;) δει. Ο καιρός σίγουρα θα (υπο-)δείξει. (περισσότερες πληροφορίες: http://www.ft.com/cms/s/0/6f24c4a2-3a5e-11de-8a2d-00144feabdc0.html?nclick_check=1)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης