Καινούρια φιλοσοφία προσπαθεί να περάσει στα μάτια του κόσμου / καταναλωτή η Sony, με εσωτερικές αλλαγές στα στελέχη της προ μηνών, με αναδιοργάνωση της εσωτερικής αρχιτεκτονικής δομής στην λήψη αποφάσεων και στον σχεδιασμό των επιχειρηματικών πλάνων και μόλις πριν από λίγες μέρες υιοθέτησε και νέο «μοτό» / σλόγκαν, την φράση «make.believe» (όπου η τελεία προφέρεται κανονικά στην αγγλική γλώσσα ως «dot» ανάμεσα στις δύο λέξεις).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε αυτό το μοτίβο λοιπόν, η Sony παρουσιάζει (με πλήρη απουσία τεχνικών χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων) το κινητό τηλέφωνο «Sony Xperia Pureness» (προγενέστερη κωδική ονομασία «Kiki»).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δύο στοιχεία έγιναν γνωστά δια στόματος Sony για το νέο μοντέλο, το ότι προβλέπεται να διατεθεί σε «επιλεγμένες πόλεις ανά την υφήλιο» τον ερχόμενο Νοέμβριο και το ότι «είναι δημιουργημένο, σμιλευμένο ώστε η σχεδίασή του να αντανακλά την αγνότητα του νερού και την αίσθηση της ηρεμίας, γαλήνης όταν δεν χρησιμοποιείται (η συσκευή)».

Εμείς αυτό που αντιληφθήκαμε από τις εικόνες και το βίντεο είναι ότι η οθόνη είναι διαφανής, αφήνοντας ελαφρώς το τοπίο που είναι πίσω από τη συσκευή να φαίνεται στα μάτια του χρήστη, ενώ όταν κοιτάξουμε από την πίσω μεριά της οθόνης, τα γράμματα, σχέδια επί της οθόνης παρουσιάζονται ανάποδα δίνοντας την αίσθηση ότι «προβάλλονται» πάνω μια γυάλινη επιφάνεια.

Όπως όμως λέει και το ρητό (και ελλείψει τεχνικών χαρακτηριστικών) «μια εικόνα περιγράφει όσα δεν μπορούν χίλιες λέξεις», εν προκειμένω μερικές εικόνες και ένα βίντεο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης