To 2019 ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά για τη Huawei, καθώς κυκλοφόρησε δύο από τα καλύτερα smartphones της, τα P30 Pro και Mate 30 Pro, ενώ παράλληλα βρίσκεται στη μέση του εμπορικού πολέμου ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα, ο οποίος έχει επιπτώσεις στην παγκόσμια αγορά.

Παρά τις δυσκολίες, η εταιρεία κατάφερε να φτάσει τα 240 εκατομμύρια σε πωλήσεις smartphones, με τις σειρές P και Mate να βελτιώνουν τις επιδόσεις τους κατά 50% σε σχέση με την περσινή χρονιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο επικεφαλής της Huawei, Xu Zhijun, αποκάλυψε ότι η εταιρεία αναμένει έσοδα από τις πωλήσεις που θα ξεπεράσουν τα 110 δισ. ευρώ, μια αύξηση της τάξης του 18% σε ετήσια βάση, ένα νούμερο που θα ήταν ακόμη υψηλότερο, αν δεν υπήρχε ο εμπορικός πόλεμος.
 

Η εταιρεία σκοπεύει να αναπτύξει το οικοσύστημα των Huawei Mobile Services μέσα στο 2020, το οποίο αποτελεί εναλλακτική στο αντίστοιχο οικοσύστημα της Google, ώστε να μην εξαρτάται από τρίτους.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης ανακοινώθηκε ότι οι πωλήσεις του smartwatch Huawei Watch GT 2 ξεπέρασαν τα 2 εκατ. μέσα σε μόλις τρεις μήνες, ενώ πάνω από 1 εκατ. έφτασαν οι πωλήσεις των ακουστικών Huawei FreeBuds 3 μέσα σε μόλις 1 μήνα. Η εφαρμογή “Υγεία” της Huawei έχει πλέον πάνω από 400 εκατ. μηνιαίους χρήστες από 170 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης