Στο Twitter έκαναν την εμφάνισή τους κάποιες αναρτήσεις χρηστών που αναφέρουν ότι παρουσιάστηκαν σε συσκευές iPhone, iPad και iPod touch μηνύματα λάθους που αφορούν στο iTunes. Συγκεκριμένα, εμφανίζεται το εξής μήνυμα:

“To κατάστημα iTunes δεν μπορεί να επεξεργαστεί πληρωμές αυτήν τη στιγμή. Παρακαλώ δοκιμάστε αργότερα.”

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μήνυμα παρουσιάζεται έπειτα από την εγκατάσταση οποιασδήποτε εφαρμογής, σύμφωνα με τους χρήστες που τους παρουσιάστηκε το πρόβλημα. Η σελίδα της Apple δεν αναφέρει κάποιο πρόβλημα στο iTunes Store.

Αν σας παρουσιάζεται κι εσάς το μήνυμα αυτό, τότε προτείνεται να κάνετε τα εξής:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
  • Βεβαιωθείτε ότι η iOS συσκευή σας είναι συνδεδεμένη στο internet
  • Ενημερώστε τη συσκευή σας με την πιο πρόσφατη έκδοση iOS / iPadOS (13.6.1)
  • Ελέγξτε την ημερομηνία και την ώρα της συσκευής, πηγαίνοντας στις ρυθμίσεις – γενικά – ημερομηνία και ώρα

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης