To YouTube αποφάσισε να προβεί τελικά στην αλλαγή μιας πολύ σημαντικής λειτουργίας, για την οποία διεξάγονταν δοκιμές εδώ και πολλούς μήνες, αφού τα αποτελέσματα έδειξαν ότι έτσι θα χρησιμοποιείται πιο ορθά η πλατφόρμα.

Ο λόγος για τη λειτουργία “downvote”. Όπως ανακοίνωσε εκπρόσωπος της υπηρεσίας μέσω video, το κουμπί «Δεν μου αρέσει» δεν θα εξαφανιστεί, όπως νομίζαμε αρχικά, αλλά θα αλλάξει η χρήση του. Συγκεκριμένα, ο κάθε θεατής θα μπορεί και πάλι να ορίσει αν του αρέσει ή όχι ένα βίντεο, πατώντας το αντίστοιχο κουμπί, το οποίο θα συνεχίσει να υπάρχει. Η αλλαγή έγκειται στο γεγονός ότι πλέον δεν θα είναι δημόσια τα αποτελέσματα των αρνητικών ψήφων, όπως ίσχυε έως τώρα. Αυτήν την πληροφορία θα την έχει μόνο ο δημιουργός/ιδιοκτήτης του καναλιού και μόνο μέσα από το αντίστοιχο μενού του YouTube Studio, αν θέλει να το δει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε την ανακοίνωση:
 

 

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της υπηρεσίας, αυτή είναι μια μέθοδος που στόχο έχει να αποτρέψει τα μαζικά downvotes, τα οποία βασίζονται σε άλλους λόγους, πέραν αυτού για τον οποίο υπάρχει το downvote, όπως για παράδειγμα η μαζική παρακίνηση σε downvotes και γενικότερα οι κακόβουλες πρακτικές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το βίντεο Rewind του 2018 του YouTube έχει τις περισσότερες αρνητικές ψήφους στην ιστορία της πλατφόρμας, ενώ το τρέιλερ του Call of Duty: Infinite Warfare παραμένει επίσης ψηλά στη λίστα, με μερικά εκατομμύρια downvotes. Άλλο πρόσφατο παράδειγμα περιεχομένου που δεν αρέσει σε μεγάλο βαθμό είναι η αποκάλυψη του “Expansion Pack” από τη Nintendo για το online πρόγραμμα συνδρομής της.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης