Τα κοινωνικά δίκτυα αλλάζουν συνεχώς τις λειτουργίες τους και ανανεώνονται. Παρόλο που οι μεγαλύτερες εφαρμογές, όπως το Facebook, το Instagram, το Snapchat και άλλες παραμένουν στην κορυφή, νέες ανταγωνιστικές εφαρμογές κάνουν την εμφάνισή τους, όπως το Vine και το TikTok και αναγκάζουν τους προγραμματιστές των πρωτύτερων να είναι σε εγρήγορση.

Το Instagram κάνει συνεχώς αλλαγές, ενώ τις περισσότερες φορές προσθέτει νέα στοιχεία και λειτουργίες. Κάποιες φορές όμως, η εταιρεία αποφασίζει να αφαιρέσει ένα χαρακτηριστικό, πάντα προς όφελος των χρηστών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτήν τη φορά, το Instagram αποφάσισε να αφαιρέσει το κουμπί “IGTV”. Όπως ανέφεραν, ο λόγος ήταν γιατί λίγοι χρήστες χρησιμοποιούσαν αυτό το χαρακτηριστικό, το οποίο λανσαρίστηκε τον Ιούνιο του 2018, κι έτσι αποφάσισαν να το αφαιρέσουν.
 

“Προσπαθούμε συνεχώς να το κάνουμε πιο εύκολο για τους χρήστες να δημιουργούν και να ανακαλύπτουν περιεχόμενο για το IGTV και μάθαμε ότι οι περισσότεροι χρήστες βρίσκουν το περιεχόμενο του IGTV μέσω των previews στο feed, το κανάλι IGTV στο Explore, τα προφίλ των δημιουργών και την αυτόνομη εφαρμογή. Ελάχιστοι ήταν αυτοί που πατούσαν το εικονίδιο IGTV στην πάνω δεξιά γωνία στην αρχική οθόνη του Instagram app. Πάντα έχουμε στόχο να κρατάμε το Instagram όσο πιο απλό γίνεται, έτσι αφαιρούμε το εικονίδιο βασιζόμενοι στα στοιχεία που έχουμε.”

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για τους χρήστες του Instagram αυτό σημαίνει ότι δεν θα χρειάζονται πλέον την εξειδικευμένη εφαρμογή του IGTV για να παρακολουθήσουν τα μεγαλύτερα βίντεο, αφού πλέον αυτό θα προσφέρεται μέσω της βασικής εφαρμογής του Instagram.
 

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης