Η Microsoft διασφάλισε την έγκριση για την εξαγορά του LinkedIn προς 26 δισ. δολάρια πριν μερικές ημέρες, ενώ πλέον ο κολοσσός μπορεί να ολοκληρώσει τη διαδικασία, όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη.

Σε ανάρτησή του στο LinkedIn, o Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft, Satya Nadella, γνωστοποίησε τον ενθουσιασμό του γι’ αυτόν τον κοινό στόχο των δύο εταιρειών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Οι δύο ηγετικές ομάδες των εταιρειών μας πέρασαν αρκετό χρόνο μαζί του τελευταίους μήνες και έτσι έχω πλέον κατανοήσει σε βάθος και έχω εκτιμήσει δεόντως την προσοχή που επιδεικνύει το LinkedIn στα μέλη της», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Η Microsoft έχει θέσει μια σειρά από στόχους για το σχέδιο ενοποίησης του LinkedIn, συμπεριλαμβανομένων και ορισμένων συγκεκριμένων σημείων, όπου η εταιρεία σκοπεύει να αξιοποιήσει το κοινωνικό δίκτυο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Nadella αποκαλύπτει μια λίστα με αυτά που προγραμματίζουν:

  • Ενσωμάτωση του δικτύου LinkedIn στο Microsoft Outlook, αλλά και την Office suite.
  • Ειδοποιήσεις για το LinkedIn μέσω του Windows action center
  • Σύνταξη βιογραφικών μέσω του Word και ενσωμάτωση στα προφίλ τους προς εύρεση εργασίας
  • Επέκταση του διαφημιζόμενου υλικού σε όλα τα προϊόντα της Microsoft
  • To Enterprise LinkedIn Lookup πλέον θα ενεργοποιείται από το Active Directory και το Office 365
  • Το LinkedIn Learning θα είναι διαθέσιμο μέσω του Office 365 και του οικοσυστήματος των Windows.
  • Αναπτύσσεται ένα ενιαίο business news desk σε όλο το οικοσύστημα, αλλά και στο MSN.com.
  • Επανεκτίμηση του social selling μέσω συνδυασμού του Sales Navigator και του Dynamics 365.

Οι περισσότερες λειτουργίες που θα ενσωματωθούν αρχικά θα είναι και αυτές που αναμένονταν, ενώ οι ειδοποιήσεις του LinkedIn μέσω του Windows center αποτελούν έκπληξη.

«Όπως σχεδιάζαμε και πριν από έξι μήνες, η πρώτη μας προτεραιότητα είναι να επιταχύνουμε την ανάπτυξη της LinkedIn, προσθέτοντας αξία για κάθε μέλος του δικτύου» λέει ο Nadella. «Είμαι γεμάτος ενέργεια και αισιόδοξος για το τι μπορούμε να επιτύχουμε μαζί, αλλά και για το επερχόμενο ταξίδι».

Η Microsoft αναφέρει ότι η LinkedIn θα διατηρήσει το δικό της σήμα και την ανεξαρτησία της με τον Διευθύνων Σύμβουλο, Jeff Weiner, να παραμένει στα καθήκοντά τουΑυτή είναι η πρώτη μεγάλη εξαγορά για τον νέο Διευθύνων Σύμβουλο της Microsoft, Satya Nadella, από τότε που ανέλαβε τη διοικητική θέση πριν περίπου δύο χρόνια.

Η Microsoft περιγράφει αυτήν τη συνεργασία ως το «κορυφαίο επαγγελματικό cloud» μαζί με το «ηγετικό επαγγελματικό δίκτυο στον κόσμο».

Πρόκειται για μια τεράστια εξαγορά για τη Microsoft, τόσο από την άποψη της αξίας, όσο και για τα όσα θα αποφέρει στην εταιρεία.

Περισσότεροι από 433 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το LinkedIn σε όλο τον κόσμο για να δικτυωθούν, να βρουν δουλειά και να επανασυνδεθούν με παλιούς συναδέλφους. Πολλοί από αυτούς τους χρήστες πληρώνουν και για την premium υπηρεσία της ιστοσελίδας LinkedIn .

Η Microsoft αναφέρει ότι το LinkedIn θα διατηρήσει το δικό του σήμα και την ανεξαρτησία του με τον Διευθύνων Σύμβουλο, Jeff Weiner, να παραμένει στα καθήκοντά του, ενώ θα είναι πλέον υφιστάμενος του Satya Nadella.

Η Microsoft είχε επενδύσει επίσης στο Facebook στα σχετικά πρώιμα στάδια, αλλά έχει δυσκολευτεί να εισβάλλει στον χώρο των κοινωνικών δικτύων. Η εταιρεία είχε δαπανήσει 1,2 δις δολάρια για το Yammer πριν περίπου τέσσερα χρόνια, αλλά δεν υπήρξε ο αντίκτυπος που περίμεναν.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

Διαβάστε επίσης:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης