Πληρώθηκαν YouTubers από την Warner Bros. για θετικά Reviews

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 12 Ιουλίου 2016, 19:05
Πληρώθηκαν YouTubers από την Warner Bros. για θετικά Reviews
Σε συμβιβασμό κατέληξε η Warner Bros. για μια καταγγελία της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου. Η Warner Bros. κατηγορήθηκε ότι χρημάτισε διάφορους YouTubers με "εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια", ώστε να κάνουν αποκλειστικά θετικούς σχολιασμούς για το παιχνίδι Middle Earth: Shadow of Mordor.



Η Επιτροπή Εμπορίου κατέθεσε την καταγγελία το 2014, μετά από μια marketing καμπάνια τους για το παιχνίδι. Σύμφωνα με την Επιτροπή, η Warner Bros. απαιτούσε από τους "διαδικτυακούς influencers (άτομα που επηρεάζουν)" να δημιουργήσουν videos που θα προωθούσαν θετικά το παιχνίδι. Τα videos απαγορευόταν να δείχνουν bugs ή glitches και δεν μπορούσαν να περιλαμβάνουν οποιουδήποτε είδους αρνητικό σχολιασμό για την Warner Bros. Επίσης απαιτούνταν να προωθήσουν τα videos τους στο Facebook και στο Twitter. Η Επιτροπή δεν ανακοίνωσε τους YouTubers της συγκεκριμένης λίστας, αλλά κατονόμασαν τον πασίγνωστο PewDiePie ως έναν από αυτούς.



Από την στιγμή που πληρώθηκαν για να εκθειάσουν το παιχνίδι, οι δημιουργίες τους έπρεπε να επισημανθούν ως "σπονσοραρισμένες". Αν όλοι οι δημιουργοί είχαν διευκρινίσει κάτι τέτοιο, τότε δε θα υπήρχε πρόβλημα. Όμως η Warner Bros. δεν απαιτούσε κάτι τέτοιο και έτσι αρκετοί από αυτούς δεν το έδειχναν στο video, παρά μόνο στην περιγραφή του video, που μπορεί να μην το έβλεπε κάποιος. Κάποιοι YouTubers δεν ανέφεραν καν ότι έχουν πληρωθεί για το θετικό σχολιασμό, αλλά μόνο ότι τους δόθηκαν δωρεάν αντίτυπα του παιχνιδιού.



Συνολικά, περίπου 5,5 εκ. views θεάθηκαν από τα μεροληπτικά αυτά videos, εκ των οποίων τα 3,7 εκ. αντιστοιχούν στον PewDiePie, ο οποίος έχει μια βάση συνδρομητών, που αγγίζει τα 46 εκατομμύρια. Αξίζει να αναφερθεί ότι η Warner Bros. πιθανότατα δε χρειαζόταν καν να προβεί σε τέτοια ενέργεια, καθώς το παιχνίδι έλαβε βραβεία και πολύ καλές βαθμολογίες ανεξάρτητα, ενώ κέρδισε τα 8 από τα 9 βραβεία DICE, για τα οποία ήταν υποψήφιο. Η ποινή της Warner Bros. είναι σχεδόν αμελητέα, καθώς το μόνο στο οποίο πρέπει να προβεί η εταιρεία στο μέλλον είναι απλά να δηλώνεται ρητά στο κάθε video ότι είναι "sponsored" από την εταιρεία.

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 12 Ιουλίου 2016, 19:05