Το πόσο μπροστά είναι το τμήμα marketing του Pornhub το έχουμε δει σε αρκετές περιπτώσεις τα τελευταία χρόνια, είτε με gadgets, είτε με δωροκάρτες, είτε με διαφημιστικά σποτ. Αυτή τη φορά, όμως, πραγματικά το…τερμάτισαν με αφορμή τον εορτασμό της Ημέρας της Μητέρας (16 Μαΐου) και αναμένεται μεγάλη διαμάχη μεταξύ αυτών που θα το βρουν διασκεδαστικό και αυτών που θα νιώσουν ότι το παράκαναν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πόσο μπροστά είναι το τμήμα marketing του Pornhub το έχουμε δει σε αρκετές περιπτώσεις τα τελευταία χρόνια, είτε με gadgets, είτε με δωροκάρτες, είτε με διαφημιστικά σποτ. Αυτή τη φορά, όμως, πραγματικά το…τερμάτισαν με αφορμή τον εορτασμό της Ημέρας της Μητέρας (16 Μαΐου) και αναμένεται μεγάλη διαμάχη μεταξύ αυτών που θα το βρουν διασκεδαστικό και αυτών που θα νιώσουν ότι το παράκαναν.

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του Pornhub, Corey Price:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Οι περισσότεροι από εμάς επιλέγουμε κάτι κλασικό, όπως κάρτες ή λουλούδια, αλλά σκεφτήκαμε ότι οι φίλοι μας θα έπρεπε να έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν το δώρο που κάθε μητέρα θα ήθελε, αλλά φοβάται να ζητήσει».

Πηγή: Techgear.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης