Η Άννα διατηρεί κάποια ενοικιαζόμενα δωμάτια και, πλέον, νιώθει έτοιμη να κάνει το επόμενο βήμα και να στήσει μια μικρή ξενοδοχειακή μονάδα. Στην πρόσφατη διαμονή της, σε ένα ξενοδοχείο κατάλαβε ότι η καινοτομία, η τεχνολογία και ο επαγγελματισμός του καταλύματος μπορούν να μετατρέψουν μια συνηθισμένη απόδραση σε μια εξαιρετική εμπειρία. Έβαλε, λοιπόν, ως στόχο να εντάξει αυτά τα στοιχεία και στο δικό της σχεδιασμό της ξενοδοχειακής μονάδας που σκέφτεται να φτιάξει.

«Ωραία, και τώρα προς τα πού να κάνω το πρώτο μου βήμα;» αναρωτήθηκε η Άννα και άρχισε την έρευνά της. Μιλώντας με καταξιωμένους επαγγελματίες του χώρου, την κατεύθυναν στην ομάδα K2B της Κωτσόβολος και κλείνοντας ραντεβού με τον Κωνσταντίνο, έναν εξειδικευμένο K2B σύμβουλο της Κωτσόβολος, της λύθηκαν όλες οι απορίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μπαίνοντας σε μια ψηφιακή χώρα θαυμάτων μέσα από το K2B – Business empowerment by Kotsovolos

 «Κωνσταντίνε, πρέπει να σου ομολογήσω ότι μπαίνοντας στο λόμπι του ξενοδοχείου ένιωσα σαν να κάνω ένα βήμα στο μέλλον. Μια μεγάλη οθόνη βρισκόταν στη ρεσεψιόν όπου με «καλωσόριζε», ενώ κάποιες μικρότερες, είτε ενημέρωναν για τις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνταν στο ξενοδοχείο, είτε έδειχναν το μενού της ημέρας και τον καιρό της εβδομάδος».

Ο Κωνσταντίνος εξήγησε ότι «Πρόκειται για την ολοκληρωμένη λύση ψηφιακής σήμανσης «SIGNAGE 2 DISPLAY», μέσα από την οποία ο επισκέπτης μπορεί να μάθει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το κατάλυμα, ενώ τα μοντέλα, που υποστηρίζουν τη διαδραστικότητα, του δίνουν και άμεσες απαντήσεις. Επιπλέον, το ξενοδοχείο έχει, επίσης, τη δυνατότητα να διαχειρίζεται και να προβάλει τις πληροφορίες για τα προϊόντα του αυτοματοποιημένα μέσω των ηλεκτρικών ετικετών «E-LABELS 2 INFORM».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα δωμάτιο πέρα από τις προσδοκίες μας

Η Άννα συνέχισε λέγοντας: «Αφήνοντας το λόμπι και μπαίνοντας στο δωμάτιο, νιώσαμε ότι πραγματικά περίμεναν εμάς προσωπικά– και όχι κάποιον απρόσωπο πελάτη. Η τηλεόραση με το ζεστό μήνυμα υποδοχής έδωσε μια «εξατομικευμένη πινελιά», ενώ παράλληλα καταλάβαμε ότι πέρα από τις υπηρεσίες ψυχαγωγίας, θα μας προσέφερε και τη δυνατότητα της smart διαχείρισης των συσκευών του δωματίου».

Ο Κωνσταντίνος, ο σύμβουλος της Κωτσόβολος, χαμογέλασε και της εξήγησε: «Θυμάμαι παλιότερες έρευνες που, λόγω της έλευσης των smart κινητών, προέβλεπαν την «αποκαθήλωση» των τηλεοράσεων από τα δωμάτια των ξενοδοχείων. Όμως τώρα με την υπηρεσία «HOTEL TV 2 SERVE η τηλεόραση γίνεται πάλι το επίκεντρο του δωματίου και των προσφερόμενων υπηρεσιών, ενώ ανάλογα με το software, που θα επιλέξει η επιχείρηση, οι δυνατότητες είναι αμέτρητες όπως πχ η δυνατότητα παραγγελίας πρωινού».

Δημιουργώντας μια χαλαρή και ξεκούραστη ατμόσφαιρα

«Τέλος», είπε η Άννα, «κάτι, που σίγουρα θα ήθελα να προσθέσω στο σχεδιασμό του ξενοδοχείου μου, είναι η δημιουργία της υπέροχης και φιλόξενης ατμόσφαιρας που ζήσαμε στην τελευταία μας διαμονή.  Όμως το εννοώ κυριολεκτικά, καθώς σε κάθε χώρο του ξενοδοχείου, ο αέρας είχε μια ξεχωριστή φρεσκάδα και σε συνδυασμό με την έξυπνα επιλεγμένη μουσική, όλο το σκηνικό γινόταν ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ταξιδιωτικής μου εμπειρίας.»

«Λοιπόν, αυτό που βιώσατε» επεσήμανε ο Κωνσταντίνος «είναι αποτέλεσμα δύο ακόμη λύσεων της Κ2Β. Έχουμε το «AIR 2 BREATHE», που διασφαλίζει την καθαρή ατμόσφαιρα στους χώρους του ξενοδοχείου και το σύστημα διαχείρισης μουσικής «SOUND 2 IMPRESS», για μουσική χωρίς πνευματικά δικαιώματα».

«Όλα αυτά είναι υπέροχα και δεν θα μπορούσα με τίποτα να φανταστώ ότι πίσω από όλα αυτά βρίσκεται το K2B – Business empowerment της Κωτσόβολος», πρόσθεσε η Άννα.

«Εδώ,» είπε ο Κωνσταντίνος «θα ήθελα να σημειώσω ότι υπάρχουν λύσεις, που τις έζησες, αλλά δεν τις συνειδητοποίησες γιατί άλλωστε, μέσω του K2B –Business empowerment by Kotsovolos θέλουμε να εμπνέουμε και να ενδυναμώνουμε τις επιχειρήσεις, για να κάνουν τη δουλειά τους καλύτερα με την τεχνολογία. Οπότε απλά σου αναφέρω ότι δίνουμε λύσεις ενέργειας και εξοικονόμησης, ενώ προσεγγίζουμε ολιστικά την εμπειρία διαμονής, μέσα από το [LIVING] και  τις λύσεις επίπλων κουζίνας και δωματίων.»

Τα βήματα προς την επιτυχία

Η Άννα σταμάτησε να σημειώνει και αναρωτήθηκε πώς και πού θα μπορούσε να παραπέμψει τους συνεργάτες της, ώστε να ζήσουν και να μάθουν και αυτοί από κοντά πώς θα ήθελε να είναι το ξενοδοχείο, που ονειρεύεται.

Ο Κωνσταντίνος την ενημέρωσε ότι για την εξυπηρέτηση κάθε B2B ανάγκης υπάρχουν 19 K2B Spots σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο, λειτουργεί τηλεφωνική γραμμή 210 28 99 800 καθώς και ηλεκτρονικό κατάστημα στη διεύθυνση b2b.kotsovolos.gr. ΄Άλλωστε, το δίκτυο της Κωτσόβολος, η εμπειρία της στον ξενοδοχειακό κλάδο και  η αμεσότητα των παραδόσεων την καθιστούν One-Stop-Shop και τον πλέον έμπιστο συνεργάτη τεχνολογίας.

Καθώς η συνάντηση έφτανε στο τέλος της, ο Κωνσταντίνος κάλεσε την Άννα και τους συνεργάτες της στο περίπτερο του Κ2Β-Business empowerment by Kotsovolos στην έκθεση XENIA στη θέση: Hall 01 | B02-C01 από το Σάββατο 25/11 μέχρι και την Δευτέρα 27/11/2023. «Σε περιμένουμε εσένα και τους συνεργάτες σου στο περίπτερο για να συναντήσεις την  εξειδικευμένη ομάδα Κ2Β για την εξυπηρέτηση κάθε επαγγελματικής σου ανάγκης, ενώ θα δεις από κοντά ολοκληρωμένες λύσεις και προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας για την αναβάθμιση του ξενοδοχείου. Ακόμη, μπορείς να έχεις πλήρη ενημέρωση σχετικά με τα προγράμματα επιδότησης, που αφορούν στον ξενοδοχειακό κλάδο. Εκεί θα βρεις ό,τι σε κάνει καλύτερο επαγγελματία».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης