Το ζήτημα της περαιτέρω ανάπτυξης μαρίνων στην Ελλάδα βρέθηκε στο επίκεντρο συζήτησης που διοργανώθηκε στο πλαίσιο του 3ου Posidonia Sea Tourism Forum, στο συνεδριακό κέντρο του Μεγάρου Μουσικής.

Μεταξύ των ομιλητών ήταν η προϊστάμενη της διεύθυνσης Τουριστικών Λιμένων στο υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Αναστασία Μαρκάτου, αλλά και ο πρόεδρος της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας Σταύρος Κατσικάδης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Βιώνοντας την οικονομική κρίση τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη ανάπτυξη του μοντέλου της γαλάζιας οικονομίας θεωρήθηκε επιβεβλημένη” τόνισε η Αναστασία Μαρκάτου. “Βασική προϋπόθεση αποτελεί η πεποίθηση ότι η θάλασσα, οι ακτές και τα λιμάνια μπορούν να διαδραματίσουν ένα κεντρικό ρόλο στην αναπτυξιακή διαδικασία, στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης θαλάσσιας πολιτικής” συμπλήρωσε η ίδια.

Από την πλευρά του, ο Σταύρος Κατσικάδης ανέφερε ότι η Ένωση Μαρίνων αριθμεί 22 μέλη. Οι επτά μαρίνες βρίσκονται στην Αττική ενώ οι υπόλοιπες 15 είναι περιφερειακές. Ο πρόεδρος της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας υπογράμμισε ότι η μείωση της γραφειοκρατίας για την έκδοση αδειών για λειτουργία μαρίνων αποτελεί ένα βήμα προς τα εμπρός για την περαιτέρω ανάπτυξη του yatching.

Ωστόσο, δεν παρέλειψε να τονίσει ότι από το 2010 έως και το 2013 παρατηρήθηκε μείωση των εσόδων των μαρίνων. Το 2014, όπως επισήμανε ο ίδιος, διαφάνηκε μια αυξητική τάση των εσόδων, γεγονός που ερμηνεύτηκε ως θετικό σημάδι από τους επαγγελματίες του χώρου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο πάνελ συμμετείχαν μεταξύ άλλων ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Marine, RINA Services S.p.A. Πάολο Μορέτι, ο πρόεδρος της Assomarinas Ρομπέρτο Περότσιο, ο διευθύνων σύμβουλος στην D-Marin Marinas Group of Dogus Holding Κεμάλ Σαατσίογλου, αλλά και ο ειδικός σύμβουλος μαρίνων & μέλος της ICOMIA Marinas Group Όσκαρ Σάιτσες.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης