Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το καλοκαίρι πλησιάζει και, όπως είναι αναμενόμενο, οι φίλοι της θάλασσας ετοιμάζονται, ο καθένας με τον δικό του τρόπο και ιδίως οι… σκαφάτοι που αναζητούν τις αλλαγές που θα κάνουν στο αγαπημένο τους μεταφορικό μέσο.

Αρκετοί «ψάχνονται» αυτήν την περίοδο για κινητήρα, γιατί, όπως και να το κάνουμε, ένας καινούργιος ή πιο σύγχρονος από αυτόν που έχουμε σίγουρα θα μας προσφέρει καλύτερη πλεύση, οικονομία στο καύσιμο και επιδόσεις.

Εδώ είναι που έρχεται η Suzuki Marine να προκαλέσει έναν ευχάριστο πονοκέφαλο στους λάτρεις του υγρού στοιχείου, καθώς η εισαγωγική εταιρεία Νικ. Ι Θεοχαράκης έφερε και έχει πλέον διαθέσιμη στην Ελλάδα την ολοκαίνουργια εξωλέμβια DF350A.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε το video με τις… γρήγορες βόλτες σε σκάφος (Ribco Seafarer 36) με δύο Suzuki DF350A


Η ναυαρχίδα

Η βραβευμένη DF350A είναι πλέον η ναυαρχίδα της φίρμας και η κορυφαία που έχει φτιαχτεί στην  Τρία χρόνια κράτησε η εξέλιξη της DF350A…ιστορία της ιαπωνικής φίρμας. Τρία χρόνια κράτησε η εξέλιξή της και αυτό που τη χαρακτηρίζει είναι οι καινοτομίες, όπως για παράδειγμα οι αντίθετα περιστρεφόμενες προπέλες.

Ο κυβισμός της αγγίζει τα 4.4 λίτρα και η απόδοση τους 350 ίππους. Χαρακτηριστική είναι η υψηλή απόδοση αναλογίας συμπίεσης 12:1, που είναι και η υψηλότερη σε εξωλέμβιο κινητήρα παραγωγής. Επίσης, ο συνδυασμός της εισαγωγής κρύου αέρα, των διπλών μπεκ ψεκασμού καυσίμου και της ενίσχυσης των εμβόλων περιόρισε δραστικά τους κραδασμούς και τις δονήσεις.

Τρία σκάφη με τη νέα Suzuki DF350A. Από δεξιά: Axopar 28, Marvel 960 και Ribco Seafarer 36

Χαρακτηριστικά

Στα χαρακτηριστικά της νέας εξωλέμβιας θα πρέπει να προσθέσουμε τη σχεδίαση του νέου Οι καινοτομίες στη νέα Suzuki DF350A προσφέρουν καλύτερη πλεύση, οικονομία και επιδόσεις…συστήματος εισαγωγής αέρα που επιτρέπει στον κινητήρα να αντλεί άφθονο φρέσκο αέρα, διαχωρίζοντας παράλληλα το νερό και την υγρασία από τον αέρα.

Οι διπλοί αεραγωγοί κάτω από το κέλυφος «παγιδεύουν» τα μεγαλύτερα σταγονίδια νερού και κατ’ επέκταση την υγρασία, με αποτέλεσμα τη μηδενική εισαγωγή νερού κατά τη λειτουργία του κινητήρα. Επιπλέον, οι θερμοκρασίες του αέρα εισαγωγής είναι κατά μέσο όρο 10º πιο ψυχρές από το περιβάλλον, παρέχοντας στον θάλαμο καύσης ψυχρότερο, πυκνότερο αέρα για πιο αποδοτικό «κύκλο» καύσης.

Με... δύο είναι καλύτερα

Δοκιμή με 3 σκάφη

Όσον αφορά στην οικονομία, σύμφωνα με τους ανθρώπους της Suzuki Marine, με την τεχνολογία leanburn που διαθέτουν, βελτιώνουν ακόμα περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου στις χαμηλές και  Το ορμητήριο ήταν στη μαρίνα Φλοίσβου…μεσαίες στροφές, με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου, χωρίς μάλιστα να επηρεάζεται η ροπή.

Τις δυνατότητες της νέας Suzuki DF350A είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε στην…. πράξη και συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια της πανελλήνιας παρουσίασης που έγινε στη μαρίνα Φλοίσβου. Εκεί μας περίμεναν τρία σύγχρονα σκάφη, εκ των οποίων έκαστο φορούσε είτε ένα είτε δύο εξωλέμβια μοτέρ.

Όπως θα δείτε, τόσο από τις φωτογραφίες όσο και από το video, στη διάθεση των δημοσιογράφων υπήρχαν τα Ribco Seafarer 36, Marvel 960 και Axopar 28. H τιμή της νέας Suzuki DF350A αγγίζει τα 34.000 ευρώ.

Απολαύστε τις εικόνες γιατί το καλοκαίρι… ήρθε!


Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις εξωλέμβιες Suzuki πατήστε
ΕΔΩ

Τα δύο Suzuki DF350A προσφέρουν αυτό που χρειάζεται ένα σκάφος σχεδόν 12 μέτρων όπως είναι το Seafarer 36
To Axopar 28 με μία εξωλέμβια έδειχνε να 'πετάει' στο νερό...
Ακόμα και με ένα DF350A το Marvel 960 είχε πολύ καλή πλεύση

Η ομάδα της Suzuki Marine με στελέχη της Νικ. Ι. Θεοχαράκης, συνεργάτες της και δημοσιογράφους
Made in Japan

Με τέτοιες καιρικές συνθήκες και τέτοιο.. μοτέρ το καλοκαίρι μάλλον ήρθε πρόωρα!

Ακτινογραφία της Suzuki DF350A

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης