Άλλα λένε και άλλα προκύπτουν

Αγόρασα έναν υπολογιστή ο οποίος, όπως ανακάλυψα εκ των υστέρων, δεν έχει όλα τα χαρακτηριστικά που μου είχε περιγράψει ο πωλητής κατά την αγορά του. Ενημέρωσα την επιχείρηση και με διαβεβαίωσαν ότι εγώ δεν κατάλαβα καλά αυτά που μου εξήγησε ο πωλητής. Εν τω μεταξύ, δεν δέχονται την επιστροφή, γιατί δεν διαπιστώνουν κάποια βλάβη. Σε αυτή την περίπτωση, τι δικαιώματα έχω;

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2012, 15:50