Αγαπητέ Βασίλη από τα Ιωάννινα, επειδή είμαι κι εγώ παθούσα με παρόμοια περίπτωση όπως η δική σου, δες τι συμβαίνει: Εγώ μπήκα στη Forthnet εγκαταλείποντας τον πανάκριβο ΟΤΕ. Για 20 μέρες όλα έβαιναν καλώς έπειτα άρχισα να μην έχω καλή σύνδεση στο internet κι έπειτα έμεινα 3 εβδομάδες με νεκρό τηλέφωνο. Στο διάστημα αυτό, (που σημειωτέον ήταν περίοδος Χριστουγέννων και δεν μπορούσα να ανταλλάξω ευχές με κανέναν), έγινα μπαλάκι μεταξύ ΟΤΕ- Forthnet κι εξωτερικού ηλεκτρολόγου. Με τα πολλά βρήκαμε πως ο “φίλτατος ΟΤΕ”, ΕΙΧΕ ΜΕ ΨΑΛΙΔΙ ΚΟΨΕΙ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ box που βρισκόταν ένα τετράγωνο από το σπίτι μου!!! Όντως τα δίκτυα των εταιρειών είναι ιδιόκτητα γι’ αυτό σταματά το πάγιο του ΟΤΕ. Όμως δεν ξηλώνεται η γραμμή για να επανατοποθετηθεί σε άλλο Box! Μη νομίζεις πως είμαστε μόνο εμείς που ταλαιπωρούμαστε με αυτό τον τρόπο. Το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών που επιλέγει άλλο δίκτυο, περνά από παρόμοιες “τιμωρίες”, προκειμένου να μετανοήσει και να επιστρέψει στον παλιό- καλό- ΤΣΟΥΧΤΕΡΟ ΟΤΕ!

Κατερίνα Λασίθι

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης