Απάντηση σε καταγγελία καταναλωτή

Απάντηση σε καταγγελία καταναλωτή
Απάντηση απέστειλε στη zougla.gr η εταιρεία ΚΑΥΑΚ για την καταγγελία που δημοσιεύτηκε στο blog καταναλωτή με το link http://www.zougla.gr/market/article/plirosame-27-evro-gia-liomena-pagota.

«Με πολύ ενδιαφέρον διαβάσαμε την καταγγελία που αναρτήσατε τη Δευτέρα 17/9 στο blog του www.zougla.gr, που αφορά την εξυπηρέτηση που είχατε από υπάλληλό μας στο κατάστημα της Kayak στη Γλυφάδα.

Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι πρόθεσή μας είναι να διαφυλάττουμε την ποιότητά μας στα ύψιστα επίπεδα, τόσο όσον αφορά τα προϊόντα μας όσο και τις παρεχόμενες από εμάς υπηρεσίες.

Έχουμε ήδη προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες ώστε το μεμονωμένο αυτό ατυχές γεγονός να μην επαναληφθεί.

Επιθυμία μας είναι να μας επισκεφτείτε ξανά για να έχουμε τη χαρά να σας μεταδώσουμε το μεράκι και την αγάπη με την οποία όλοι εμείς εργαζόμαστε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2012, 15:25