Χαίρετε, Θα ήθελα να σας κοινοποιήσω ένα πρόβλημα που έχω με την εταιρεία Olympic Air. Στις 23 Δεκεμβρίου 2009, έκλεισα μέσω της ιστοσελίδας της Olympic Air, κάποια αεροπορικά εισιτήρια για Τελ Αβίβ και Βελιγράδι για την χρονική περίοδο από 1η έως 8 Ιανουαρίου 2010. Στις 30 Δεκεμβρίου 2009, δέχτηκα κλήση από την εταιρεία Olympic Air, ότι όλες οι πτήσεις μου (στο σύνολο 8 πτήσεις) έχουν ακυρωθεί και ότι δικαιούμαι επιστροφή των χρημάτων μου (σύνολο 1800 Ευρώ). Ψάχνοντάς το λίγο περισσότερο στο internet, βρήκα ότι με βάση τον κανονισμό 261/2004 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όλοι οι επιβάτες που πετούν από ή προς αεροδρόμιο εντός της ΕΕ και ενημερώνονται λιγότερο από δύο εβδομάδες πριν την αναχώρηση της πτήσης του για ακύρωση της πτήσης τους που οφείλεται σε υπαιτιότητα του αερομεταφορέα, χωρίς να τους παρασχεθεί κάποια εναλλακτική πτήση ώστε να φτάσουν στον προορισμό τους με καθυστέρηση λιγότερο από 5 ώρες, δικαιούνται αποζημίωση 250 Ευρώ ανά πτήση. Έτσι, στις 8 Ιανουαρίου 2010, επικοινώνησα γραπτώς και τηλεφωνικώς με την Olympic Air και ζήτησα αφενός να μου επιστραφεί το αντίτιμο των εισιτηρίων για τις ακυρωθείσες πτήσεις, αφετέρου να μου παρασχεθεί η νόμιμη αποζημίωση ύψους 250 Ευρώ ανά πτήση. Από τότε, μέχρι και σήμερα, ένα μήνα μετά, η Olympic Air δεν μου έχει αποστείλει καμία γραπτή απάντηση στο αίτημά μου, ενώ σε (σχεδόν καθημερινές) τηλεφωνικές μου επικοινωνίες στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (τηλ 2103550300) με την υπάλληλο που έχει αναλάβει το θέμα μου (κυρία Αλαφασού), με ενημερώνουν ότι “το νομικό τμήμα επεξεργάζεται το αίτημά μου και θα μας απαντήσει σύντομα”. Αυτό το “σύντομα” το ακούω εδώ και ένα μήνα και βέβαια ακόμα δεν έχω δει να επιστρέφονται στην πιστωτική μου κάρτα ούτε τα 1800 Ευρώ που πλήρωσα για τα εισιτήρια των πτήσεων που ακυρώθηκαν, ούτε βέβαια μου έχει αποδοθεί η αποζημίωση των 250 Ευρώ ανά πτήση όπως ορίζει ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός. Σημειωτέον, ότι ο Κανονισμός της ΕΕ αναφέρει ότι ο επιβάτης δικαιούται άμεση αποζημίωση σε μετρητά. Δεν χρειάζεται βέβαια να αναφέρω ότι μια σειρά διατάξεων σχετικά με τα συναλλακτικά ήθη αλλά και τις εξ’αποστάσεως πωλήσεις επιτάσσουν άμεση επιστροφή του αντιτίμου για υπηρεσίες που δεν παρασχέθηκαν ποτέ! Παρόλα αυτά, ένα μήνα μετά και η Olympic Air δεν μου έχει επιστρέψει ούτε καν το αντίτιμο των εισιτηρίων που πλήρωσα και ποτέ δεν ταξίδεψα (βεβαίως ούτε κουβέντα για την αποζημίωση), ενώ αρνείται να μου στείλει έστω μία γραπτή απάντηση, παρά αρκείται μια εκπρόσωπος της εταιρείας να μου λέει να περιμένω, ενώ βέβαια οι τόκοι στην πιστωτική μου κάρτα με την οποία πλήρωσα τα εισιτήρια (και το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 1800 Ευρώ) συνεχίζουν να τρέχουν κανονικά! Το θέμα γίνεται ακόμα πιο περίεργο, καθώς σε έρευνά μου για το θέμα στο ίντερνετ, διάβασα ότι η εταιρεία Olympic Air είχε ενημερωθεί από τις 15 Δεκεμβρίου 2009 με ανακοίνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της ΥΠΑ και κοινοποιήθηκε βέβαια και επισήμως στην Olympic Air, ότι από την 1 Ιανουαρίου 2010 η εταιρεία θα έχανε τα δικαιώματα που είχε κληρονομήσει από την παλιά Ολυμπιακή να πετάει στο Βελιγράδι και το Τελ Αβίβ. Παρόλα αυτά, στις 23 Δεκεμβρίου που εγώ αγόρασα τα εισιτήριά μου μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας, η εταιρεία διέθετε ακόμα προς πώληση εισιτήρια για τους εν λόγω προορισμούς για μετά την 1η Ιανουαρίου 2010, ενώ εδώ και δύο εβδομάδες ήδη γνώριζε ότι αυτές οι πτήσεις δεν μπορούσαν να πραγματοποιηθούν μετά την 1η Ιανουαρίου 2010 γιατί η ΥΠΑ θα αφαιρούσε την άδεια από την ΟΑ και θα την έδινε στην Aegean Airlines (όπως και έγινε, από την 1η Ιανουαρίου 2010 πλέον στο Βελιγράδι και το Τελ Αβίβ, πετάει η Aegean και όχι η Ολυμπιακή)! Συνεπώς, ενδέχεται η εταιρεία εν γνώση της να πούλαγε τα εισιτήρια αυτά και να καθυστερεί τώρα να επιστρέψει το αντίτιμό τους, ώστε να καρπωθεί τους τόκους! Ενώ βέβαια αντίστοιχα οι δικοί μου τόκοι τρέχουν κανονικά στην πιστωτική μου κάρτα! Είναι κρίμα για μια εταιρεία που περηφανεύεται ότι πάει την “Ελλάδα ψηλά” και που διαφημίζει ότι πλέον έχει αναβαθμίσει ποιοτικά τις υπηρεσίες της πολύπαθης Ολυμπιακής, να συμπεριφέρεται με τέτοιο άσχημο και υποτιμητικό τρόπο στους επιβάτες της.

Γεώργιος-Μιχαήλ Μουρτζίλας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης