«Στο Πλαίσιο η εξυπηρέτηση είναι άσχημη»

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 9 Ιουνίου 2009, 03:51

Αγαπητή zougla.gr θα ήθελα να πληροφορήσω τους αναγνώστες ότι στο Πλαίσιο, η εξυπηρέτηση είναι άσχημη. Συγκεκριμένα πριν την Τρίτη 2/6/09 πήγα για ένα πρόβλημα που αντιμετώπιζα στον υπολογιστή μου στο υποκατάστημα της οδού Βουλής 3.

Εκεί εξήγησα στον υπάλληλο τι έχει ο υπολογιστής και στυγνά μου λέει 350 € και καθώς το έλεγε ήταν κρυμμένος και σκυμμένος κάτω από το πάγκο και μετά βίας κατάλαβα τι έλεγε. Τέλος πάντων αποφάσισα να αγοράσω έναν καινούργιο αν και αυτός που είχα πάει είχε κλείσει για τρεις μήνες χρόνο και δεν είχα εγγύηση.

Όταν πήγα και τελικά επέλεξα τον υπολογιστή που ήθελα, είδα ότι στην απόδειξη είχαν άλλο όνομα αυτό εύκολα διορθώθηκε. Την επομένη, όταν επέστρεψα στη Εύβοια και άνοιξα το κουτί του υπολογιστή κοίταξα τα χαρακτηριστικά του και δεν είχαν καμία σχέση με αυτό που πλήρωσα μετρητοίς μάλιστα. Τον έστειλα πίσω και ακόμα δεν με έχουν πάρει τηλέφωνο για μια συγγνώμη. Γιατί?

Ε.Σ.

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 9 Ιουνίου 2009, 03:51