Tellas και ποιότητα υπηρεσιών internet

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 13 Μαΐου 2010, 12:38
ΠΡΟΣ ΤΗΝ Ε.Ε.Τ.Τ. KAI ZOUGLA.GR

«Ονομάζομαι Κλειώ Λαδοπούλου. Στις 9/4/2010 σε μια on-line αίτηση με ονομασία BEST PRICE της TELLAS ένα εύκολο θύμα ήμουν κι εγώ. Κι αυτό γιατί: αφενός καθυστέρησαν να μου δώσουν τους κωδικούς (activation id), αφετέρου πρόλαβα και είδα (καθότι είμαι έμπειρος χρήστης) την ονομαστική ταχύτητα μέσω της ιστοσελίδας του modem - router η οποία ήταν τις πρώτες δύο μέρες 14.637 kbps. Περιέργως μετά τις δύο μέρες η ταχύτητα κατέβηκε στις 4.400 kbps περίπου. Μέχρι σήμερα που σας γράφω 6/5/2010 έχει κλειδώσει περίπου στα 6.000 kbps. Σημειωτέων η ταχύτητα που υπόσχονται είναι ως 24.000 kbps, ενώ στο συγκεκριμένο πρόγραμμα έχω 3 μήνες δωρεάν παροχές, λόγω της on-line αίτησης. Διαβήματα προς την εταιρεία και τους τεχνικούς της έγιναν πάρα πολλά, φτάνει να σας πω ότι κάθε φορά που μιλούσα με κάποιον στο τηλεφωνικό κέντρο των βλαβών άφηνε σημείωση ότι θα το κοιτάξουν οι τεχνικοί και τα ονόματα των κυρίων αυτών είναι στη διάθεσή μου. Γιατί κύριοι υπεύθυνοι της TELLAS δεν εμφανίζεστε μετά από αλλεπάλληλες κλήσεις; Μήπως η ''κλοπή'' είναι μέρος της πολιτικής σας για να διασώσετε το απαρχειωμένο δίκτυό σας από ενδεχόμενο ''κρακ'' κι έτσι να μπορείτε να κάνετε περισσότερες συνδέσεις; Τέλος πάντων εγώ ζητάω αυτά που πληρώνω. Σταματήστε να κοροϊδεύετε τον κόσμο. Να είστε σίγουροι ότι οι λουσάτοι ηθοποιοί που προβάλλουν τα προϊόντα σας μέσω των διαφημήσεών σας στην τηλεόραση και μιλούν για απεριόριστο internet, δεν θα φέρουν κόσμο στο δίκτυό σας όταν οι έμπειροι χρήστες που δεν είναι ευχαριστημένοι και ξέρουν τι ζητούν, μπορούν να σας κάνουν ανυπολόγιστη ζημιά μέσω των δεκάδων forum των ιστοσελίδων στο internet και οχι μόνο.
Υ.Γ.

Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 4/5/2010 ΣΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΤΑΙΡΙΑ.


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ΜΗΔΕΝ.»


Το πιο πάνω κείμενο όπως είναι γραμμένο έχει σταλεί στην εταιρεία παροχής τηλεφωνίας και internet TELLAS στις 4/5/2010. 20 λεπτά αφότου εστάλη το κείμενο με πήρε κάποιος τηλέφωνο, ο οποίος όνομα δεν άφησε όπως κάνουν συνήθως στο customer service των εταιρειών αυτών. Η πρώτη κλήση που μου έγινε από τον κύριο αυτό για ραντεβού την επόμενη μέρα πραγματοποιήθηκε στις 4/5 και ώρα 14.55. Φυσικά δεν ανταποκρίθηκε, επικαλούμενος ασθένεια. Στις 9.20 π.μ. της 7/5 μου ξαναέκανε τηλέφωνο ανανεώνοντας το ραντεβού για τις 10/5 και ώρα 9.00 π.μ. Φυσικά και πάλι δεν εμφανίσθηκε. Φαίνεται πως γι' αυτούς τους κυρίους ο δικός τους χρόνος είναι πιο πολύτιμος από των υπολοίπων ανθρώπων.

Κοιτάζοντας τον γεωγραφικό χάρτη http://mapsrv2.terra.gr/eettutilities/map.aspx καθώς και http://mapsrv2.terra.gr/eettutilities/ypologismosTaxythtas.htm υπολογισμός της ταχύτητας, επαληθεύονται όλα τα πιο πάνω. Με άλλα λόγια συμπεραλαμβανομένων των όποιων απωλειών η ταχύτητα θα έπρεπε να κλειδώνει ανάμεσα στα 19 - 21mbps και όχι στα 5997.20 kbps που είναι σήμερα.







Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 13 Μαΐου 2010, 17:27