Αυτές είναι οι «βόμβες υγείας» για την καρδιά!

Αυτές είναι οι «βόμβες υγείας» για την καρδιά!

Ο σημαντικότερος ίσως μυς του οργανισμού μας δεν είναι άλλος από την πολύτιμη «αντλία» που διοχετεύει με αίμα άρα και ευεργετικά θρεπτικά συστατικά τα υπόλοιπα όργανα και σημεία του σώματος. Η καρδιά με «σύμμαχους» τις φλέβες που διαπερνάνε το εσωτερικό μας, δίνει κάθε μέρα τη δική της μάχη για να μας κρατήσει στη ζωή.

Ωστόσο, τα στατιστικά αποδεικνύουν πως οι Έλληνες δεν δίνουμε τη σημασία που πρέπει στην υγεία της. Η Ελληνική Στατιστική Αρχή έχει καταλήξει πως η πιο συχνή αιτία θανάτου στη χώρα μας είναι οι καρδιαγγειακές παθήσεις με ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσοστό που αγγίζει το 30%. Φυσικά, όπως είναι αναμενόμενο, βασική αιτία που προκαλεί το παραπάνω θλιβερό ποσοστό είναι η ο ανθυγιεινός τρόπος ζωής, όπως η κακή ή ελλιπής διατροφή σε συνδυασμό με την έντονα καθιστική ζωή.

Αν για λόγους πρόληψης σκοπεύετε να υιοθέτησε ένα διαιτολόγιο που θα«προστατεύει» την καρδιά, πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψιν τα παρακάτωθρεπτικά στοιχεία και να τα προσθέσετε άμεσα στα γεύματά σας.Αν, βέβαια,ταλαιπωρήστε με χρόνιες ασθένειες που απειλούν την ισορροπία και μακροχρόνια τη σωστή λειτουργεία της καρδιάς, ίσως θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε ένα κατάλληλο συμπλήρωμα διατροφής που θα περιλαμβάνει τα παρακάτω, για ακόμη πιο άμεσα αποτελέσματα.

Ω-3 Λιπαρά οξέα

Μπορεί αρκετοί να αποφεύγουν τα λιπαρά προς όφελος της υγείας τους αλλά τα «καλά» ακόρεστα Ω-3 λιπαρά οξέα είναι κάτι παραπάνω από μίαασπίδα για τον οργανισμό. Χωρίζονται σε δύο κατηγορίες, τα ALA που μπορούμε να τα βρούμε σε φυτικές τροφές όπως το μπρόκολο και ο λιναρόσπορος και τα EPA-DHA που υπάρχουν στα θαλασσινά.

Η δεύτερη κατηγορία είναι υπεύθυνη για τη φυσιολογική λειτουργία της καρδιάςκαι ρυθμίζουν το επίπεδο των τριγλυκεριδίων στο αίμα. Πλούσια σε Ω-3 EPA-DHA λιπαρά οξέα είναι ψάρια όπως το σκουμπρί, ο σολομός, οι σαρδέλες και οι γαρίδες.

Μονακολίνη Κ

Πρόκειται για μία από τις μονακολίνες και παράγεταιαπό τη ζύμωση του κόκκινου ρυζιού με το μύκητα Monascuspurpureus. Σύμφωνα με τους ειδικούς, το κόκκινο ρύζι έχει ευεργετικές ιδιότητες σε άτομα που κινδυνεύουν από κάποια καρδιαγγειακή νόσο. Αυτό συμβαίνει γιατί η μονακολίνη Κ αναστέλλει ουσιαστικά τη λειτουργία του ενζύμου που συνθέτει τη χοληστερίνη και την κρατάει στα φυσιολογικά επίπεδα για τον οργανισμό.

Βιταμίνη Β6

Πηγές βιταμίνης Β6 ή πυριδοξίνηςείναι τροφές όπως τα φασόλια, το αυγά, τα δημητριακά και το ψάρι. Είναι μία από τις σημαντικότερες βιταμίνες για τον οργανισμό, καθώς μπορεί να συμβάλει με πολλούς διαφορετικούς τρόπους στην καλύτερη λειτουργία του. Μία από αυτές, είναι να αποτρέπει τη δημιουργία επικίνδυνων θρόμβων από τα ερυθρά αιμοσφαίρια. Συνδέεται, λοιπόν, άμεσα με τη δραστική καταπολέμηση καρδιακών παθήσεων.

Φυλλικό οξύ

Το φυλλικό οξύ, γνωστότερο και ως βιταμίνη 9, είναι ένα στοιχείο που δυστυχώς ο ανθρώπινος οργανισμός δεν συνθέτει από μόνος του αλλά του είναι απαραίτητο. Για αυτό ακριβώς πρέπει να φροντίσουμε να το λάβουμε μέσα από κατάλληλες τροφές ή συμπληρώματα διατροφής. Αυτό είναι που κρατάει την αρτηριακή πίεση σε φυσιολογικά επίπεδα και «συμμαχεί» με τον γυναικείο οργανισμό κατά της υπέρτασης. Το σπανάκι, τα φιστίκια, οι φακές και το αβοκάντο, είναι τροφές που περιέχουν «γενναίες» ποσότητες από φυλλικό οξύ. Παράδειγμα, μία κούπα φακές το μεσημέρι είναι η ιδανική ημερήσια δόσηγια τον ανθρώπινο οργανισμό.

Βιταμίνη B12

Η συγκεκριμένη βιταμίνη ανήκει στο σύμπλεγμα βιταμινών τύπου B και συμβάλει στηνπροστασία του νευρικού, αλλά κυρίως του καρδιαγγειακού μας συστήματος, «προστατεύοντας» τόσο την καρδιά όσο και τα αγγεία. Η βιταμίνη Β12 μαζί με τηΒ6 και το φυλλικό οξύ μετατρέπουν την ομοκυστεΐνη σε μεθειονίνη. Μειώνοντας έτσι τα υψηλά ποσοστά ομοκυστεΐνης, μειώνεται και ο κίνδυνος για σοβαρές καρδιακές επιπλοκές όπως το έμφραγμα ή το εγκεφαλικό.Ο συγκεκριμένος συνδυασμός, μαζί με όσες βιταμίνες αναφέραμε παραπάνω υπάρχουν στο καινοτόμο συμπλήρωμα διατροφής ALTIONOmega το οποίο διαθέτει επιπλέον αντιοξειδωτική δράση, εξαιτίας του συνενζύμου Q10 και τηςρεσβερατρόλης.
 

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 8 Μαρτίου 2019, 17:14