Mάθετε 10 tips για να χαλαρώσετε πολύ γρήγορα

Mάθετε 10 tips για να χαλαρώσετε πολύ γρήγορα

Στην καθημερινότητά σας μπορεί να έχετε έντονο άγχος για αυτό πρέπει να βρείτε μερικούς τρόπου για να αποβάλετε όλο το στρες.

Μονάχα 5 λεπτά είναι αρκετά για να σε φέρουν ξανά σε επαφή με το σώμα σου και να καθαρίσουν το μυαλό σου, να επαναφέρουν τη γαλήνη και να σου χαρίσουν ενέργεια για τη συνέχεια.

Τρόπος 1: Πάρε βαθιές ανάσες για 5 λεπτά. Φούσκωσε την κοιλιά σου στην εισπνοή όσο περισσότερο μπορείς και με την εκπνοή βγάλε όλο τον αέρα.

Τρόπος 2: Κάνε μασάζ στα χέρια σου. Ιδίως αν τα χρησιμοποιείς πολύ στη δουλειά σου, μάλλον το έχουν περισσότερη ανάγκη απ’ όσο φαντάζεσαι.

Τρόπος 3: Κάθε πρωί ξεκίνα με μερικές ήπιες διατάσεις. Θα σε γεμίσει ενέργεια για όλη την υπόλοιπη ημέρα. Κάθε φορά όμως που αισθάνεσαι γεμάτη ένταση μέσα στη μέρα, επανάλαβέ τες.

Τρόπος 4: Πιες τσάι! Τα ζεστά αφεψήματα έχουν την ιδιότητα να χαλαρώνουν τον οργανισμό από τα μέσα προς τα έξω.

Τρόπος 5: Άκουσε μουσική. Κάνε ένα μουσικό διάλειμμα έστω για 5 λεπτά. Υπάρχει πάντα ένα τραγούδι που ταιριάζει με τον ψυχισμό της στιγμής και που έχει την δυνατότητα να σε ανακουφίσει στο λεπτό.

Τρόπος 6: Μείνε λίγο μόνη σου. Αν αισθάνεσαι πως η βαβούρα του γραφείου σε καταβάλει βρες ένα ήσυχο σημείο και μείνε εκεί για λίγα λεπτά.

Τρόπος 7: Δες ένα αστείο ή γλυκό βιντεάκι. Δεν υπερβάλλουν όταν λένε στην περιγραφή πως ένα τέτοιο βίντεο μπορεί να φτιάξει την ημέρα σου!

Τρόπος 8: Κλείσε για λίγο τα μάτια σου και φέρε στο μυαλό σου μια ήρεμη ανάμνηση. Προσπάθησε να θυμηθείς ακριβώς πως ένιωθες τότε και δες την αλλαγή στη διάθεσή σου.

Τρόπος 9: Κάνε μια σύντομη βόλτα. Ακόμα κι αν βρίσκεσαι στη δουλειά, αντί να επισκεφτείς το καπνιστήριο στο διάλειμμά σου, κάνε μια βόλτα στο τετράγωνο.

Τρόπος 10: Πιες νερό! Ακούγεται αστείο όμως όταν δεν είναι επαρκώς ενυδατωμένος ο οργανισμός σου μπορεί να αισθάνεσαι εκνευρισμό, κούραση αλλά και πείνα!

Πηγή: govastileto.gr 

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2019, 17:46