Ωμοφαγία: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 6 Ιουλίου 2012, 17:54
Ωμοφαγία: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε
Ανάλογα με την πηγή από την οποία προέρχεται η τροφή, μια διατροφή ακατέργαστων τροφίμων είναι είτε ένα μονοπάτι για μια καλή κατάσταση υγείας ή μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρή ασιτία. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Ορισμένοι επιμένουν ότι μια διατροφή που αποτελείται κυρίως από άψητα και ανεπεξέργαστες τροφές φυτικών προϊόντων οδηγεί σε ένα πιο αδύνατο σώμα, με ομορφότερο δέρμα και περισσότερη ενέργεια.

Η θεμελιώδης αρχή πίσω από αυτή τη διατροφή είναι ότι οι φυτικές τροφές στην φυσική τους κατάσταση, δηλαδή άψητες και ακατέργαστες, είναι και οι πιο υγιεινές για το σώμα. Η διατροφή με ακατέργαστα τρόφιμα είναι μια επιλογή τρόπου ζωής, δεν είναι ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους.

Η διατροφή αυτή αποτελείται συνήθως από 75% φρούτα και λαχανικά. Τα φαγητά που επιτρέπεται λοιπόν να καταναλώνετε είναι τα εξής: φύκι, λάχανα, σπόροι με φύτρο, δημητριακά ολικής αλέσεως, φασόλια, αποξηραμένα φρούτα, ξηροί καρποί, το αλκοόλ, τα καθαρισμένα σάκχαρα, και η καφεΐνη είναι ταμπού.

Τέλος πολλοί που ακολουθούν αυτή τη διατροφή δεν τρώνε ζωικά προϊόντα, αλλά κάποιοι τρώνε ωμά αυγά και τυρί από νωπό ή παστεριωμένο γάλα.

Επιμέλεια: Μαργαρίτα Μπρίγκου

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 6 Ιουλίου 2012, 17:54