Τρέξιμο για γερά κόκαλα

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 18 Μαρτίου 2009, 10:37
Τρέξιμο για γερά κόκαλα

Αν θέλετε να έχετε γερά κόκαλα ξεκινήστε να κάνετε κάποια έντονη δραστηριότητα, καθώς σύμφωνα με έρευνα Αμερικανών επιστημόνων όσοι κάνουν γυμναστική υψηλής έντασης όπως τρέξιμο, έχουν μεγαλύτερη οστική πυκνότητα σε σχέση με όσους ασκούνται ήπια.

Στη μελέτη συμμετείχαν συνολικά 42 άνδρες ηλικίας από 19 έως 45 ετών. Οι ειδικοί διαπίστωσαν ότι οι μορφές γυμναστικής οι οποίες ανάγκαζαν το σώμα να ασκείται ενάντια στη βαρύτητα, π.χ. το τρέξιμο, τα πηδηματάκια και η προπόνηση με βάρη έδειξαν να είναι πιο ευεργετικές για τα οστά σε σχέση με τις υπόλοιπες.

Μικρότερη αντίσταση στα κόκαλα ασκείται με την άθληση χαμηλής έντασης όπως  η ποδηλασία ή η κολύμβηση. Επομένως οι δραστηριότητες αυτές δεν συμβάλλουν τόσο στην ενδυνάμωσή τους.

Η άσκηση με βάρη φάνηκε να βοηθάει στην ενίσχυση της οστικής πυκνότητας, όμως, σύμφωνα με τους ερευνητές, στη συγκεκριμένη περίπτωση τα μεγαλύτερα οφέλη φαίνεται να προέρχονται από την αύξηση της μυϊκής μάζας.

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 18 Μαρτίου 2009, 10:37