Οστεοπόρωση: Πέντε πολύτιμες τροφές και βιταμίνες για να τη νικήσεις

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 13 Μαΐου 2021, 09:00
Οστεοπόρωση: Πέντε πολύτιμες τροφές και βιταμίνες για να τη νικήσεις

Ένα εξαιρετικά κομβικό σημείο στη ζωή μίας γυναίκας, είναι η περίοδος που ακολουθεί τη φάση της  εμμηνόπαυσης. Αυτό συμβαίνει γιατί είναι η στιγμή εκείνη, που συνήθως κάνουν την εμφάνισή τους οι  «σιωπηρές» παθήσεις του γήρατος, οι οποίες προηγουμένως δεν είχαν εκδηλώσει κάποιο σύμπτωμα,  χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν υπήρχαν. Στην ίδια κατηγορία συγκαταλέγεται και η οστεοπόρωση ή  αλλιώς οστεοπενία, η οποία επηρεάζει την οστική πυκνότητα των οστών και είναι πιθανότερο να  προκύψει ως επί το πλείστον σε γυναίκες άνω των 50 ετών. 

Παρότι δεν υπάρχει κάποιο σύνολο συμπτωμάτων να τη χαρακτηρίζει, τα συχνότερα σημάδια που  προμηνύουν την εμφάνιση της οστεοπόρωσης είναι ο πόνος στη μέση και τη σπονδυλική στήλη, καθώς  και η βαθιά κύρτωση της πλάτης, δηλαδή το καμπούριασμα. Το σοβαρότερο και πιο επικίνδυνο όμως από όλα τα σημάδια, είναι το κάταγμα, το οποίο μπορεί να προκύψει σε οποιοδήποτε σημείο του  σκελετού. Όλα τα παραπάνω, είναι οι λόγοι που καθιστούν απαραίτητη μία διατροφή υψηλής  θρεπτικής αξίας, με τροφές ικανές να ανακουφίσουν και να διαφυλάξουν την υγεία των ασθενών,  καθώς και η καθημερινή λήψη κάποιου ισχυρού συμπληρώματος διατροφής όπως το ALTION D3®. Ακριβώς για αυτό, παρακάτω υπάρχει μία λίστα με τις πέντε «θαυματουργές» τροφές, που δεν πρέπει  με τίποτα να λείπουν από τα γεύματα όσων ταλαιπωρούνται από τη συγκεκριμένη πάθηση. 

Η «τροφή» των οστών 

Από όταν ήμασταν ακόμη μικροί, οι γονείς μας επέμεναν πως το βασικό συστατικό για να «χτίσουμε»  έναν γερό σκελετό είναι το ασβέστιο και δεν είχαν άδικο. Πρόκειται για ένα από τα βασικότερα 

συστατικά, που μαζί με το μαγνήσιο και το κάλιο έχουν την ικανότητα να αυξάνουν την οστική μάζα, η  οποία έχει την τάση να μειώνεται με την πάροδο του χρόνου. Το γάλα, το γιαούρτι (χωρίς ιδιαίτερη  επεξεργασία ή πρόσθετα όπως δημητριακά ή φρούτα) και το τυρί, είναι αναγκαίες προσθήκες στο  διαιτολόγιο ενός ασθενή με οστεοπόρωση. 

  Τα απαραίτητα όσπρια 

Εκτός από τα γαλακτοκομικά προϊόντα, εξίσου μεγάλη ποσότητα ασβεστίου μπορούμε να λάβουμε και  από όσπρια όπως είναι η φακή, τα φασόλια και τα ρεβίθια. Έχει βέβαια μεγάλη σημασία με τι θα  επιλέξετε να συνδυάσετε όλα τα παραπάνω, καθώς υπάρχουν διάφορα είδη τροφών που σαμποτάρουν την απορρόφηση του ασβεστίου από τον οργανισμό μας. Σε κάθε περίπτωση,  λαμβάνοντας ένα φακελάκι ALTION D3® με υπέροχη γεύση πορτοκαλιού έπειτα από το μεσημεριανό  σας γεύμα, θα δώσετε ακόμη μεγαλύτερη ώθηση στη διαδικασία απορρόφησης του ασβεστίου από τον  οργανισμό.

Άμεση ανάγκη για βιταμίνη D3 

Ο συνηθέστερος και σοβαρότερος λόγος που «κρύβεται» πίσω από την οστεοπόρωση, είναι η  ανεπάρκεια της βιταμίνης D3, η οποία συμβάλει στην επιπλέον παραγωγή φωσφόρου και ασβεστίου  στο αίμα μας. Τα άτομα που παρουσιάζουν τη συγκεκριμένη έλλειψη είναι πολύ πιθανότερο να  παρουσιάζουν κατά τη διάρκεια της ζωής τους τα συμπτώματα που αναφέρθηκαν παραπάνω, για αυτό  ωφέλιμο θα ήταν να καλύψουν αυτό το επικίνδυνο «κενό» μέσα από κάποιο ειδικά σχεδιασμένο  συμπλήρωμα διατροφής και τροφές «πλούσιες» σε βιταμίνη D3 όπως είναι ο σολομός, η πέστροφα, το  σκουμπρί, ο κρόκος του αυγού, το γάλα αμυγδάλου και το πορτοκάλι. 

Επενδύοντας σε μία… πολύχρωμη διατροφή 

Δεν είναι καθόλου τυχαίο που όλο και συχνότερα ακούμε ειδικούς και γιατρούς να επισημαίνουν τη  σημαντικότητα μίας «πολύχρωμης» διατροφής, η οποία θα περιλαμβάνει μία πληθώρα λαχανικών και  φρούτων. Συγκεκριμένα, λαχανικά όπως το μπρόκολο, οι μπάμιες και το λάχανο περιλαμβάνουν υψηλή 

περιεκτικότητα ασβεστίου, ενώ η ντομάτα, το σπανάκι, οι σταφίδες και οι μπανάνες που είναι  εξαιρετικά πλούσιες σε μαγνήσιο είναι απαραίτητο να υπάρχουν και αυτές στα γεύματά μας. 

Με «σύμμαχο» το… σουσάμι 

Οι ευεργετικές ιδιότητες του σουσαμιού, είναι λίγο πολύ γνωστές, αυτό που λίγοι όμως γνωρίζουν,  είναι πόσο ωφέλιμο μπορεί να είναι για την υγεία ενός οργανισμού που ταλαιπωρείται από την  οστεοπόρωση. Παστέλι, χαλβάς και ταχίνι είναι τα ιδανικά σνακ για να συμπεριλάβετε στα ενδιάμεσα «μικρά» γεύματα της ημέρας. 

Κλείνοντας, είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως η οστεοπόρωση είναι μία πάθηση που σε βάθος  χρόνου μπορεί να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα ζωής του ασθενή. Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, δημιουργώντας «έξυπνους» διατροφικούς συνδυασμούς και επενδύοντας στο πρωτοποριακό συμπλήρωμα του ALTION D3®, σύντομα η καθημερινότητα θα γίνει πιο εύκολη,  αλλάζοντας πάντα προς το καλύτερο. 

*Τα Συμπληρώματα Διατροφής δεν υποκαθιστούν την ισορροπημένη διατροφή. Το προϊόν αυτό δεν  προορίζεται για την πρόληψη, αγωγή ή θεραπεία ανθρώπινης νόσου. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν  είστε έγκυος, θηλάζετε, βρίσκεστε υπό θεραπευτική αγωγή ή αντιμετωπίζετε προβλήματα υγείας. **Αρ. Γνωστ.: 102816/14-11-2017 

Ο Αριθμός Γνωστοποίησης στον ΕΟΦ δεν επέχει θέση άδειας κυκλοφορίας από τον ΕΟΦ *** VI-90470-ALTION-12/2019

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 13 Μαΐου 2021, 11:31