Η Πανελλήνια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας, συνεπής στη δέσμευσή της για δράσεις και πρωτοβουλίες που προάγουν περαιτέρω την εκπαίδευση των νέων επιστημόνων, ανακοινώνει την έναρξη του Β’ κύκλου του εκπαιδευτικού προγράμματος «ΠΕΦ Professional Development» στο γνωστικό αντικείμενο των Κανονιστικών Υποθέσεων (Regulatory Affairs – RA). 

Το πρόγραμμα υλοποιείται μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του Α’ εκπαιδευτικού κύκλου της πλατφόρμας επαγγελματικής εξέλιξης και έχει ως σκοπό την προσφορά σύγχρονων γνώσεων και δεξιοτήτων  για  τους νέους επιστήμονες της χώρας που βρίσκονται στην αρχή της σταδιοδρομίας τους. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο 2024 και απευθύνεται σε επιστήμονες, απόφοιτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ή και μεταπτυχιακών σπουδών των τμημάτων Επιστημών Υγείας,  Χημείας, Βιολογίας, Βιοτεχνολογίας και Χημικών Μηχανικών, που επιθυμούν να αποκτήσουν νέες δεξιότητες και γνώσεις στο αντικείμενο των Κανονιστικών Υποθέσεων. Μέσω του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν την επόμενη θέση εργασίας στην ελληνική φαρμακοβιομηχανία, σε έναν από τους  πιο δυναμικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας που ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια επενδύσει σημαντικά τόσο σε παραγωγή όσο και σε έρευνα & ανάπτυξη.

Μέσα από θεωρητικά μαθήματα και βιωματικά workshops συνολικής διάρκειας 6 εβδομάδων,  το Πρόγραμμα Regulatory Affairs θα προσφέρει γνώσεις σχετικά με το κανονιστικό πλαίσιο που ρυθμίζει την αδειοδότηση και κυκλοφορία των φαρμάκων, ένα  σημαντικό κομμάτι της λειτουργίας των φαρμακευτικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε παγκόσμιο επίπεδο. 

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποίηση παρακολούθησης από τον  Φορέα «TUV HELLAS».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής ηλεκτρονικά ως τις 20 Δεκεμβρίου 2023. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα και τη διαδικασία υποβολής αίτησης, ακολουθήστε τον σύνδεσμο: https://www.pef.gr/%CF%80%CE%B5%CF%86-professional-development/

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης