Κάνοντας την πρώτη της είσοδο στην αγορά υπεράκτιων αιολικών πάρκων, η Νορβηγική Østensjø Rederi έχει παραγγείλει ένα νεότευκτο Service Operation Vessel (SOV) για αιολικά πάρκα από την ισπανική ναυπηγική Astilleros Gondan.
Το πλοίο θα εξυπηρετεί ένα πενταετές συμβόλαιο για την DONG Energy που θα το δει να λειτουργήσει ως μητρικό πλοίο για τεχνικούς ανεμογεννητριών που εκτελούν εργασίες συντήρησης στη Race Bank Offshore Wind Farm στο Ηνωμένο Βασίλειο Η σύμβαση θα αρχίσει την 1η Σεπτεμβρίου 2017 και περιλαμβάνει μια επιλογή για παράταση πέντε χρόνων επιλέον.
“Αυτό το έργο μας δίνει τη δυνατότητα να επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας”, λέει ο διευθύνων σύμβουλος της Østensjø Rederi, Johan Rokstad. “Ήταν η στρατηγική της Østensjø Rederi να διαφοροποιήσουμε τις δραστηριότητές μας. Έτσι, είμαστε ευχαριστημένοι που η DONG Energy μας επιβράβευσε με την εν λόγω συναρπαστική ευκαιρία σε έναν τομέα που πιστεύουμε ότι θα έχουμε περαιτέρω ζήτηση για παρόμοια πλοία στο εγγύς μέλλον”.
Το πλοίο είναι το δωδέκατο που καταδικάζεται από την Astilleros Gondan για την Østensjø Rederi. Θα είναι σχεδιασμένο και εξοπλισμένο με Rolls-Royce και θα είναι το πρώτο που θα κατασκευαστεί με ένα νέο σχεδιασμό πλοίου UT 540 WP από τη Rolls-Royce που αναπτύχθηκε ειδικά για τη στήριξη επιχειρήσεων σε ρηχά νερά σε υπεράκτια αιολικά πάρκα.
“Έχουμε εργαστεί στενά με την Rolls-Royce για την ανάπτυξη ενός σχεδιασμού που πιστεύουμε ότι θα είναι κατάλληλο για την εξυπηρέτηση των ειδικών επιχειρησιακών απαιτήσεων της υποστήριξης υπεράκτιων αιολικών πάρκων”, λέει ο κ Rokstad. “Προσβλέπουμε στη συνέχιση της καλής συνεργασίας κατά την εκτέλεση του έργου μέχρι την ολοκλήρωσή του”.
Το πλοίο έχει σχεδιαστεί με μεγάλη έμφαση στην δυνατότητες αξιοπλοΐας, στην άριστη διατήρηση της επίδοσης, τη βελτιωμένη άνεση και ασφάλεια επί του σκάφους, και τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.
Εκτός από το σχεδιασμό του πλοίου, η Rolls-Royce θα παρέχει την υπερσύγχρονη βενζινοκίνητη ηλεκτρική κύρια μηχανή, που ανάμεσα στα άλλα θα εμπεριέχει DP2 δυναμικό σύστημα εντοπισμού θέσης και την τελευταία γενιά Acon αυτοματισμού και συστήματος ελέγχου.
Ο Helge Gjerde, Πρόεδρος του Εμπορικού-Ναυτικού τμήματος της Rolls-Royce, δήλωσε, “Είμαστε ενθουσιασμένοι που η Østensjø Rederi και η DONG Energy έχουν επιλέξει τον νέο σχεδιασμό UT 540 WP της Rolls-Royce παρά τον έντονο ανταγωνισμό. Καθώς όλο και περισσότερα αιολικά πάρκα χτίστηκαν πιο μακρυά από τις ακτές και σε πιο απαιτητικές συνθήκες βλέπουμε τις ευκαιρίες χρήσης της εκτενούς υπεράκτιας εμπειρία μας να διαφοροποιούνται σε μια συναρπαστική νέα αγορά”.
Η νέα έκδοση είναι ένα DP2 SOV με υψηλές δυνατότητες υποδοχής ατόμων. 60 μονές καμπίνες υψηλών προδιαγραφών μπορούν να φιλοξενήσουν έως και 40 τεχνικούς ανεμογεννητριών εκτός από ένα πλήρωμα 20 ναυτικών. Ένας κινούμενος διάδρομος με ένα ρυθμιζόμενο βάθρο θα εγκατασταθεί ώστε να εξασφαλιστεί η ασφαλής λειτουργία και ο βέλτιστος χρόνος συνεχούς λειτουργίας. Ειδικοί τομείς και λειτουργίες του πλοίου γίνονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις των ναυλωτών. Το 81 μέτρων μήκους και 17 μέτρων πλάτους πλοίο, θα λειτουργήσει στα ανοιχτά του Grimsby, στο Ηνωμένο Βασίλειο
“Το Service Operating Vessel θα είναι ένα σημαντικό βήμα για να εξασφαλίσουμε την ασφαλή και αποτελεσματική λειτουργία των υπεράκτιων αιολικών πάρκων, αρχίζοντας με το αιολικό πάρκο της Race Bank, και είμαστε πεπεισμένοι ότι η DONG Energy θα επωφεληθεί από την πολύχρονη εμπειρία της Østensjø Rederi στη διεξαγωγή ασφαλών επιχειρήσεων σε περιβάλλοντα ανοιχτής θαλάσσης”, δήλωσε ο Jens Jakobsson, Ανώτατος Αντιπρόεδρος για επιχειρήσεις αιολικής ενέργειας στην DONG Energy.
e-nautilia

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης