Την ανιούσα έχει πάρει το ημερήσιο λειτουργικό κόστος των πλοίων της ακτοπλοΐας, λόγω της «υψηλής πτήσης» της τιμής των καυσίμων, η οποία τα δύο τελευταία έτη έχει αυξηθεί κατά 56,8% για τα συμβατικά πλοία και κατά 63% για τα ταχύπλοα. Τη στιγμή που το κόστος καυσίμων για τα συμβατικά πλοία αποτελεί το περίπου 55% του ημερήσιου λειτουργικού κόστους, ενώ για τα ταχύπλοα αγγίζει το 65%.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Καθημερινή», οι εκπρόσωποι των ακτοπλοϊκών εταιρειών εμφανίζονται προβληματισμένοι για το μέλλον, εκτιμώντας ότι σε περίπτωση που δεν βρεθεί λύση στο πρόβλημα του κόστους των καυσίμων, ελλοχεύει ο κίνδυνος, από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, η ακτοπλοΐα να ξεμείνει από βαπόρια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έτσι λοιπόν, θα κινδυνεύσουν να μείνουν χωρίς συγκοινωνία πολλά νησιά του Αιγαίου. Μάλιστα, όπως υποστηρίζουν οι ίδιοι, η όλη κατάσταση δυσκολεύει ακόμα περισσότερο, καθώς εκτιμάται ότι το 2012 το μεταφορικό έργο των ακτοπλοϊκών εταιρειών θα μειωθεί κατά 10% σε σχέση με το 2011, χρονιά κατά την οποία καταγράφηκε μείωση της τάξης του 15% σε σχέση με το 2010.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης