Έπειτα από εννέα ημέρες αγωνιώδους ταλαιπωρίας και δικαιολογημένου εκνευρισμού για τους χιλιάδες τουρίστες της Σαμοθράκης που ξέμειναν στο νησί καθώς προκλήθηκε πρόβλημα με την ακτοπλοϊκή σύνδεση της τοπικής εταιρείας, η κατάσταση τελικά εξομαλύνθηκε χθες, όταν δύο εταιρείες απέστειλαν τα πλοία τους, ένα οχηματαγωγό και ένα οχηματαγωγό-επιβατικό, προκειμένου να παραλάβουν και να μεταφέρουν τους ανθρώπους στην Αλεξανδρούπολη.

Δεν έλειψαν όμως οι άσχημες σκηνές για το πανέμορφο αυτό νησί, αλλά και για τον ελληνικό τουρισμό γενικότερα, με εντάσεις, που σημειώθηκαν στο λιμάνι της Σαμοθράκης, και ενώ οι αγανακτισμένοι ταξιδιώτες ανέμεναν να αποχωρήσουν αμέσως μετά την αγκυροβόληση των νέων πλοίων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην πρώτη περίπτωση, το οχηματαγωγό παρέλαβε μόνο οχήματα, όπως άλλωστε προβλέπεται, γεγονός που δεν άρεσε καθόλου στους τουρίστες που ανέμεναν καρτερικά στο λιμάνι, με μερικούς μάλιστα να προσπαθούν να κάνουν «ντου» και να εισέλθουν σε αυτό.

Στη δεύτερη, που πρόκειται για το επιβατικό-οχηματαγωγό ANDROS JET, της SEAJETS, σημειώθηκαν και πάλι εντάσεις, καθώς όπως ήταν φυσιολογικό χώρεσαν στο πλοίο μόνο ένας συγκεκριμένος αριθμός επιβατών (450, όπως προβλέπεται από τη λειτουργία του συγκεκριμένου πλοίου). Όμως, ορισμένοι τοπικοί παράγοντες, αυθαίρετα προφανώς διέδωσαν την πληροφορία ότι το πρωτόκολλο του πλοίου προβλέπει μεγαλύτερο αριθμό επιβατών -δηλαδή 650- και έτσι οι προσδοκίες των τουριστών ήταν διαφορετικές…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πλήρωμα του ANDROS JET έγινε αποδέκτης της οργής μερίδας των αγανακτισμένων τουριστών, που απαιτούσαν να εισέλθουν στο καράβι, την ίδια ώρα που οι υπεύθυνοι προσπαθούσαν να επιβάλλουν κάποια σειρά προτεραιότητας.

Κι αυτό διότι η συγκεκριμένη εταιρεία, η SEA JETS, δεν διαθέται όπως είναι φυσικό γραφεία στη Σαμοθράκη, αφού δραστηριοποιείται στις Κυκλάδες και το Νότιο Αιγαίο. Οι τοπικές αρχές, όπως και η τοπική ακτοπλοϊκή εταιρεία, ήταν αυτοί που όφειλαν να εξομαλύνουν τη διαδικασία με τα εισιτήρια και τις προτεραιότητες, όμως δεν ανέλαβαν καμία πρωτοβουλία, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί το… μπάχαλο, και να τα ακούσουν οι άνθρωποι που άφησαν το κανονικό τους δρομολόγιο, για να εξυπηρετήσουν κάπου αλλού τους συμπολίτες τους που βρέθηκαν σε ανάγκη.

Ως εκ τούτου, οι διαμαρτυρίες που ακούστηκαν από τον κ. Φωτεινό τοπικό παράγοντα που συνέδεσε τη SEAJETS με την καθυστέρηση και ταλαιπωρία κατά τη διαδικασία της επιβίβασης είναι αναληθείς και δε βασίζονται σε πραγματικά γεγονότα και δημιουργεί ερωτηματικά ποιες σκοπιμότητες εξυπηρετεί, πολιτικές, προσωπικές κόντρες ή άλλες.

Αφού ο απερχόμενος δήμαρχος του νησιού, Αθανάσιος Βίτσας αναγνωρίζοντας τη στήριξη της SEAJETS στην προσωπική του ιστοσελίδα στο facebook ξεκαθαρίζει: 

«ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ 14.08.2019 ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ.
ΑΡΙΣΤΗ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ SEAJETS

Για τις καταστάσεις που δημιουργήθηκαν το βράδυ της 14.08.19 – πρώτες πρωινές ώρες 15.08.2019 από αγανακτισμένους εγκλωβισμένους ταξιδιώτες, στο λιμάνι της Σαμοθράκης μετά την άφιξη του ANDROSJET δηλώνω ότι.

1. Καμία απολύτως ευθύνη δεν έχει η εταιρεία SEAJET. Αντιθέτως ευχαριστούμε την εταιρεία που ανταποκρίθηκε άμεσα στο κάλεσμα του Υπουργείου για την εξυπηρέτηση της Σαμοθράκης. Ευχαριστούμε το πλήρωμα για τις προσπάθειες εξυπηρέτησης και τη διαχείριση σε συνθήκες δύσκολες και μεγάλης κόπωσης για όλους.

2. Οι προσωπικές απόψεις για το γεγονός που εκφράστηκαν από δημοτικό σύμβουλο σε τηλεοπτικά κανάλια, δεν εκφράζουν τη δημοτική αρχή αλλά ούτε την κοινωνία του νησιού. Ούτε δε εκπρόσωπος της δημοτικής αρχής είναι.

Ο Δήμαρχος»

Ο νέος δήμαρχος του νησιού, Νίκος Γαλατούμος, ερωτώμενος από το zougla.gr για την κατάσταση, κινήθηκε στο ίδιο μήκος κύματος:

«Τα έκτροπα που συνέβησαν είναι σε κάποιο βαθμό δικαιολογημένα και προήλθαν από την αγανάκτηση των ανθρώπων. Τους βγήκε όλη η ένταση και η κούραση, αφού δεν ήταν και το καλύτερο να ακούσουν ότι θα παραμείνουν κι άλλο στο νησί, ενώ έβλεπαν το πλοίο μπροστά τους, έπειτα από τόσες μέρες. 

Η εταιρεία του πλοίου έκανε και κάνει ότι μπορεί για να διορθωθεί η κατάσταση, ακόμα μάλιστα το πλοίο παραμένει εδώ και θα παραμείνει και το Σαββατοκύριακο για να εξυπηρετήσει τον κόσμο. 

Παροτρύνουμε τον κόσμο να έρθει στο νησί, η ακτοπλοϊκή σύνδεση θα αποκατασταθεί σύντομα στο 100% και ζητούμε τη στήριξη όλων. Θέλουμε να έρθει εδώ ο κόσμος και να απολαύσει την ομορφιά και τη φιλοξενία μας! Πρέπει και μπορούμε να προσπεράσουμε το συγκεκριμένο ατυχές γεγονός και να κοιτάξουμε μπροστά»!, κατέληξε ο δήμαρχος. 

Το σίγουρο είναι ότι η SEAJETS φεύγοντας από τα προκαθορισμένα δρομολόγια των Κυκλάδων ‘έχασε’ οικονομικά με αυτή την κίνηση της να βοηθήσει το δρομολόγιο Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη αλλά κέρδισε την αγάπη και το σεβασμό της Σαμοθράκης και της Βορείου Ελλάδας.

Η κατάσταση και τα δρομολόγια μεταξύ Αλεξανδρούπολης και Σαμοθράκης έχουν εξομαλυνθεί πλήρως ενώ η SEAJETS δήλωσε ότι θα σταθεί δίπλα στη Σαμοθράκη για τη διατήρηση της ομαλής διασύνδεσης.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης