Πασχαλινός Γολγοθάς για τους επιβάτες του Champion jet 2

Πασχαλινός Γολγοθάς για τους επιβάτες του Champion jet 2

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 4 Μαΐου 2016, 13:35
Μια απίστευτη ταλαιπωρία περίμενε όσους είχαν προγραμματίσει χθες την επιστροφή τους από Σύρο, Τήνο, Μύκονο με το ταχύπλοο Champion jet 2 της Seajet.

Το πλοίο έφτασε στα λιμάνια αναχώρησης με 5 ώρες καθυστέρηση (!) μετά από δύο αναβολές άφιξης.

Oυδείς, ούτε οι λιμενικοί ήταν σε θέση να ενημερώσουν τους επιβάτες που περιμέναν επί ώρες στις αποβάθρες για την ακριβή ώρα άφιξης του πλοίου.

Διαβάστε την καταγγελία αναγνώστριας του zougla.gr

Πολύωρη ταλαιπωρία για εκατοντάδες επιβάτες

Το προγραμματισμένο δρομολόγιο του ταχύπλοου CHAMPION JET 2, Ραφήνα – Τήνος – Μύκονος – Σύρος – Πειραιάς, αναχώρησε τελικά στις 00:10 της 04ης.05.2016 αντί για τις 19:00 της 03ης.05.2016, με πέντε και πλέον ώρες καθυστέρησης από το λιμάνι της Σύρου για αυτό του Πειραιά.

Μέρος του επιβατικού κοινού ενημερώθηκε αρχικά με γραπτό μήνυμα για καθυστέρηση δύο (2) ωρών αρχικά, μετά με νεώτερο μήνυμα ο χρόνος της καθυστέρησης επεκτάθηκε σε τρεις (3) ώρες, ενώ τελικά ο πραγματικός χρόνος καθυστέρησης έφτασε τις πέντε (5) και πλέον ώρες.

Ενώ υπήρξαν και επιβάτες όπως η δική μου περίπτωση που δεν ενημερώθηκε ποτέ και από κανέναν για την αιτία και χρόνο καθυστέρησης, όπου φτάνοντας στο λιμάνι της Σύρου στις 18:15 αντίκρισα ένα σχεδόν άδειο επιβατικό σταθμό ενώ πληροφορήθηκα από τους περίοικους ότι το ταχύπλοο επρόκειτο να καθυστερήσει.

Χωρίς καμία ενημέρωση από την πλοιοκτήτρια εταιρεία το ταχύπλοο έφθασε στο λιμάνι της Σύρου στις 23:50.

Και ενώ βάσει του χρονοδιαγράμματος θα έπρεπε να βρίσκεται στο λιμάνι του Πειραιά σε δύο ώρες και δέκα πέντε λεπτά από την αναχώρησή του από το λιμάνι της Σύρου, και ενώ η επίσημη ανακοίνωση από τα μεγάφωνα του πλοίου έκανε λόγο για άφιξη στον Πειραιά στις 02:45, αυτό τελικά έδεσε στο λιμάνι στις 03:50 την 04ης.05.2016.

Είναι απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Πολύωρη ταλαιπωρία για εκατοντάδες επιβάτες όλων των ηλικιών (βρέφη, ανήλικα παιδία, νέοι ηλικιωμένοι) με ελλιπέστατη ενημέρωση τόσο των επιβατών όσο και των αρμοδίων αρχών.

Σε προσωπική ενημέρωση με το τοπικό Λιμεναρχείο Σύρου, πληροφορήθηκα ότι ενημερώθηκαν τηλεφωνικά και μόνο για τρεις ώρες καθυστέρηση χωρίς αιτία.

Το γεγονός ότι προσέφεραν σε όλους τους επιβάτες ένα εισιτήριο μετ’ επιστροφής για οποιοδήποτε καλοκαιρινό προορισμό δεν έχει να μου πει τίποτε.

Για ποιο λόγο να το πάρω;;;;

Για να υποστώ για μια ακόμη φορά την ταλαιπωρία;;;;;

Διότι η αλήθεια είναι ότι και το προηγούμενο καλοκαίρι με άλλο ταχύπλοο της συγκεκριμένης εταιρίας φτάσαμε με δυόμιση ώρες καθυστέρηση στο λιμάνι των Κουφονησίων και ενώ είχαμε αναχωρήσει στην ώρα μας από τον Πειραιά.

Ποιος θα αποζημιώσει τους επιβάτες για τα ταξί που αναγκάστηκαν να πάρουν για να μεταβούν από το λιμάνι του Πειραιά στις οικίες τους;;;;;

Παρακαλώ όπως αναπαραχθεί το μήνυμά μου διότι είναι ντροπή να γίνονται αυτά τα πράγματα το 2016
Με εκτίμηση
Γ. Γ.

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 4 Μαΐου 2016, 13:40


Εκτύπωση
Αποστολή
Μέγεθος κειμένου: A A A
Αρχική σελίδα