Στο Βόρειο και Ανατολικό Αιγαίο επεκτείνεται η Hellenic Seaways. Η εταιρεία προγραμματίζει τη σύνδεση Μυτιλήνης – Λήμνου και Θεσσαλονίκης, αλλά και Μυτιλήνης – Μεστών Χίου. Πιο αναλυτικά, θα υπάρξουν τρία δρομολόγια ημερησίως από την Καβάλα και ένα από τη Θεσσαλονίκη.

Παράλληλα, θα διεξάγονται τέσσερις συνδέσεις της Καβάλας με τη Λήμνο. Μάλιστα, η HSW συζητά με τις αρμόδιες αρχές της Ελλάδας και της Τουρκίας τη διασύνδεση της Σμύρνης και νησιών του Β. Αιγαίου, με τακτικά δρομολόγια. Σε επίπεδο στόλου, η εταιρεία προχώρησε στην αγορά του Ionian Queen, που θα μετονομαστεί σε «Νήσος Σάμος» και θα δρομολογηθεί εντός του 2016.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε επίπεδο ταχύπλοων, το νέο έτος θα δρομολογηθούν:

  • Το «Highspeed 5», το οποίο μετά από τις εργασίες ανακατασκευής θα είναι ένα εντελώς καινούριο πλοίο, θα μετονομαστεί σε «Highspeed 7» και θα πραγματοποιεί τα γνώριμα δρομολόγιά του, από την Κρήτη στις Κυκλάδες.
  • Το «Hellenic Wind» που στο παρελθόν, ναυλωμένο σε ξένη εταιρεία, εκτελούσε δρομολόγια στην Πορτογαλία, θα μετονομαστεί σε Hellenic Highspeed, σε τακτική δρομολόγηση από το λιμάνι της Ραφήνας προς Τήνο, Μύκονο, Πάρο, Ίο, Θήρα.

Σε επίπεδο οικονομικών αποτελεσμάτων, σύμφωνα με στελέχη της HSW, η εταιρεία έχει περάσει πλέον σε περίοδο κερδοφορίας, με παράλληλη διευθέτηση του δανεισμού, με βάθος χρόνου το 2022.

«Η Hellenic Seaways αναδιάρθρωσε δάνεια εν μέσω κρίσης και σήμερα πληρώνει ανταγωνιστικά επιτόκια, σε συμφωνία με τις τράπεζες για αποπληρωμή του δανεισμού έως το 2022. Μέσα σε μια τριετία, η εταιρεία παρουσίασε βελτίωση περίπου 30 εκατ. ευρώ στο EBITDA και πλέον προσελκύει το ενδιαφέρον σοβαρών επενδυτών» επισημαίνουν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Είμαστε πλέον σε θέση, παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούν, να χρηματοδοτούμε με ίδιες δυνάμεις το αναπτυξιακό μας πρόγραμμα» καταλήγουν τα ίδια στελέχη.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης