Ταξιδεύετε με πλοίο; Ενημερωθείτε για τα δικαιώματά σας

Ταξιδεύετε με πλοίο; Ενημερωθείτε για τα δικαιώματά σας

Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μάθε τα δικαιώματά σου και διεκδίκησέ τα», που διοργανώνουν το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», θα πραγματοποιηθεί ενημερωτική δράση, στις 22 Ιουλίου, από τις 07.30 έως τις 11.00, στο λιμάνι της Ραφήνας, με την υποστήριξη του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής και με τη συνδρομή του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας.

Στελέχη του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» θα βρίσκονται δίπλα στην είσοδο του λιμανιού της Ραφήνας και θα ενημερώνουν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους στις ακτοπλοϊκές μεταφορές, για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, καθώς και για τις διαδικασίες φιλικής επίλυσης, οι οποίες είναι απλές και χωρίς κόστος, παρέχοντάς τους πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα.

Το πληροφοριακό υλικό θα είναι διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή στην ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας (www.eccgreece.gr) και του Συνηγόρου του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr), όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν συμβουλές για το τι πρέπει να προσέχουν όταν ταξιδεύουν και ποια είναι τα δικαιώματά τους έναντι των προμηθευτών (ακτοπλοϊκών εταιρειών, ταξιδιωτικών πρακτορείων, εταιρειών ενοικίασης οχημάτων, τουριστικών καταλυμάτων και ξενοδοχείων, καταστημάτων λιανικού εμπορίου ιδίως κατά την περίοδο των εκπτώσεων κ.λπ.).

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 20 Ιουλίου 2016, 08:34


Εκτύπωση
Αποστολή
Μέγεθος κειμένου: A A A
Αρχική σελίδα