H γαλλική εταιρεία CMA CGM  ναύλωσε πέντε υπό ναυπήγηση πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 9.000 «κουτιών» το καθένα από τα οποία ανήκουν σε δύο Έλληνες εφοπλιστές και στους οποίους θα δώσει συνολικά 350 εκατομμύρια δολάρια  για πέντε χρόνια, όσο θα διαρκέσουν τα ναυλοσύμφωνα.

Ειδικότερα, «έκλεισε» σε μακροχρόνια  ναύλωση τρία πλοία της εταιρείας Capital Ship Management συμφερόντων Ευάγγελου Μαρινάκη και δύο από την Oceanbulk του Πέτρου Παππά. Για τα πλοία της Capital η χρονοναύλωση θα αρχίσει το 2015 όταν παραδοθούν τα πλοία από τα ναυπηγεία. Πρόκειται για τα «Akadimos» «Adonis» και  and «Anaxagoras» τα οποία κατασκευάζονται  στα ναυπηγεία Daewoo Mangalia στη Ρουμανία. Ο καθαρός ναύλος θα είναι 39.600 δολάρια ημερησίως.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για τα πλοία της Oceanbulk ναυλώνει τα δύο πρώτα από μία σειρά οκτώ συνολικά containerships που ναυπηγεί η εταιρεία στις γιάρδες της  Hyundai Heavy Industries (HHI) και θα παραδοθούν τον Μάρτιο και Απρίλιο του 2015. Ο ημερήσιος καθαρός ναύλος  αγγίζει τα 40.000 δολάρια.

Τα πλοία αυτά προστίθενται σε άλλα επτά παρόμοιας χωρητικότητας  το οποίο θα ναυπηγηθούν στη Νότιο Κορέα με κινεζική χρηματοδότηση.

Το μήκος των πλοίων αυτών που είναι κάτω από 300 μέτρα τους επιτρέπει να δραστηριοποιούνται στην Μαύρη Θάλασσα αφού τηρούν τις προδιαγραφές των τουρκικών αρχών για διέλευση πλοίων αυτού του μεγέθους από τον Βόσπορο και όχι μεγαλύτερου μήκους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

newmoney

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης