Τι θα ακολουθήσει μετά; Το ερώτημα που έρχεται από τις Βρυξέλλες φαίνεται να αποδίδει τον προβληματισμό των εμπειρογνωμόνων σχετικά με το ενδεχόμενο οι συνενώσεις και συνέργιες ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων να οδηγήσουν την αγορά σε ένα σύστημα που ο κανόνας της προσφοράς και της ζήτησης μάλλον δεν θα διαμορφώνει τις τιμές διακίνησης.

Και δη προς κάτω προς όφελος πάντα του καταναλωτή αλλά και του διεθνούς εμπορίου. Στην ίδια συλλογιστική φαίνεται ότι βρίσκεται και η Μόσχα καθώς οι εκεί εντεταλμένες αρχές έχουν θέσει υπό διερεύνηση της τάσεις της συγκεκριμένης αγοράς «ανησυχώντας» για το ενδεχόμενο τα «τραστ» να διαμορφώνουν τις τιμές κατά το δοκούν.
Σε επίπεδο ΕΕ πάντως δεκατέσσερις ναυτιλιακές εταιρίες, που ανήκουν στην ομάδα των είκοσι μεγαλύτερων carriers , (China Shipping Container Lines, CMA CGM, Cosco Container Lines, Evergreen Line, Hapag-Lloyd, Hanjin Shipping, Hyundai Merchant Marine, Maersk Line, MOL, Mediterranean Shipping Co, OOCL, NYK Line, United Arab Shipping Co και Zim Line) αντιμετωπίζουν το φάσμα των ελέγχων καθώς από τις αρχές της περασμένης εβδομάδας τα αρμόδια όργανα της ΕΕ κινήθηκαν σύντονα προς την κατεύθυνση της διενέργειας ενδελεχούς ελέγχου του συστήματος διακίνησης και των κατά περίπτωση τιμών διαμεταφοράς.
Να σημειωθεί ότι η ΕΕ δεν είναι η πρώτη φορά που παρεμβαίνει ως προς το θέμα της τήρησης των κανονισμών ανταγωνισμού καθώς και στο παρελθόν έχουν σημειωθεί ανάλογοι έλεγχοι. Καλά πληροφορημένες πηγές τέλος θέλουν ότι και οι ΗΠΑ έχουν θέσει στο «μικροσκόπιο» τις εξελίξεις στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

theseanation

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης